Nillkin Amazing H Glass for Samsung Galaxy A10s

محافظ صفحه نمایش نیلکین گوشی سامسونگ گلکسی A10s

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی محافظ صفحه نمایش نیلکین گوشی سامسونگ گلکسی A10s

با وجود پیشرفت چشمگیر گوشی‌های هوشمند امروزی در تمامی بخش‌های سخت‌افزاری، محافظت از این دستگاه‌ها همچنان به عنوان چالش بزرگی برای خریداران آنها باقی مانده است. همانطور که مطلع هستید قسمت نمایشگر آسیب پذیرترین بخش اسمارت‌فون‌ها هستند. به همین علت تهیه و استفاده از لوازم جانبی محافظتی امر حیاتی برای کاربران محسوب می‌شود. لوازم جانبی گوشی سامسونگ A10s مانند دیگر محصولات این کمپانی از تنوع بالایی برخوردار است. برای مثال انواع گلس محافظ صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A10s در انواع بازارهای اینترنتی و فیزیکی یافت می‌شود که گاها پیدا کردن گزینه مناسب با توجه به نیاز و سلیقه کاربران به امر دشواری تبدیل می‌شود.

گلس نیلکین Amazing H یکی از مطرح‌ترین گزینه‌های موجود برای محافظ از صفحه نمایش گوشی A10s است. از جمله ویژگی‌های مهم محافظ صفحه نمایش نیلکین گوشی سامسونگ A10s برخورداری از فناوری نانو تکنولوژی در فرایند ساخت آن می‌باشد. در واقع خط تولید محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیلکین مدل Amazing H از جمله قدیمی‌ترین محصولات شرکت نیلکین است که به خاطر محبوبیت و کیفیت عالی با وجود سالیان سال همچنان برای گوشی‌های امروزی تولید می‌شود.

این گلس نیلکین Samsung Galaxy A10s که از مواد شیشه‌ای AGC ژاپن و تکنولوژی نانو با عملکرد مقاومتی عالی ساخته شده به خوبی از نمایشگر گوشی در برابر ضربات احتمالی محافظت به عمل می‌آورد تا جای ممکن از آسیب‌هایی مانند شکستن و خط و خش روی صفحه نمایش جلوگیری کند.

گلس Nillkin Amazing H گوشی سامسونگ گلکسی آ 10 اس دارای ضخامت بسیار کمی برابر با 0.33 میلی‌متر است که توسط دستگاه‌های CNC برش داده می‌شود و از لبه‌هایی با انحنای 2.5D برخوردار است که باعث شده در صورت استفاده از کناره‌های صفحه نمایش به هیچ وجه آسیبی به دست کاربر وارد نشود.

با نصب و استفاده از این گلس می‌توانید به خوبی از صفحه نمایش گوشی محافظت کرده و علمکرد دفاعی نمایشگر را تا حد قابل توجهی بالا ببرید. این محافظ صفحه‌ شیشه‌ ای نیلکین ضد ضربه و ضد خش می‌باشد؛ در نتیجه در صورتی که اجسام تیز در مجاورت نمایشگر قرار گیرند هیچ خط و خش و آسیبی به صفحه نمایش وارد نخواهد شد.

محافظ صفحه گلس نیلکین Amazing H

برای مشخص شدن ارزش خرید گلس نیلکین گوشی A10s نسبت به سایر مدل‌ها کافیست به ساختار 5 لایه آن توجه کنیم. این لایه‌ها که به ترتیب شامل لایه چربی‌گریز، شیشه مقاوم حرارت دیده، لایه یکپارچه‌ساز برای جلوگیری از خرد شدن گلس، لایه آنتی رفلکس و لایه سیلیکونی می‌شوند، هر کدام به منظور به عمل آوردن گلسی کامل برای نیاز کاربران کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است گلس نیلکین Amazing H از شفافیت فوق العاده‌ای برخوردار است تا به هنگام استفاده از آن رنگ اصلی نمایشگر بدون کمتری تاثیری در کیفیت انتقال یابد. همچنین به لطف لایه نرم بیرونی گلس انگشت کاربر به راحتی روی سطح گلس حرکت می‌کند.

 

اقلام همراه محافظ صفحه گلس نیلکین Amazing H

مشخصات فنی محافظ صفحه نمایش نیلکین گوشی سامسونگ گلکسی A10s

مقاوم در برابر ضربه
جلوگيری از انعکاس نور
مقاوم در برابر خط و خش
سایر ویژگی ها
محافظت كامل از صفحه نمايش
منطبق با صفحه نمايش گوشی
حفظ كيفيت تصاوير، وضوح و شفافيت بالا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از محافظ صفحه نمایش نیلکین گوشی سامسونگ گلکسی A10s به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *