Nillkin Aoge Leather Cover case for Apple iPhone 12/iPhone 12 Pro

قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

امروزه گوشی های همراه در جوامع بشری به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده اند، به نحوی که تقریبا همه انسان ها با آن سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند. گوشی هایی با انواع برند های مختلف، که هر کدام در تلاش اند تا هم گام با پیشرفت علم و صنعت، آن ها نیز از مسیر پیشرفت باز نمانند و محصول خود را به لحاظ کمی و کیفی با این پیشرفت روز افزون جهان امروز هماهنگ سازند. حال با توجه به این پیشرفت و همه گیر شدن استفاده از گوشی های همراه، شرکت هایی نیز پیدا شده اند که در زمینه تولید لوازم جانبی انواع مدل های مختلف گوشی فعالیت می کنند، لوازمی چون کیف، گارد، گلس و …. کاربران نیز به خاطر قیمت های بالای گوشی و برای اطمینان از سلامت آن، به خرید و استفاده از این لوازم جانبی روی آورده اند. یکی از این لوازمی که برای حفاظت و امنیت گوشی طراحی و ساخته شده قاب چرمی نیلکین هست که با نام Nillkin Aoge Leather Cover case شناخته شده و عرضه می شود.

برند Nillkin از معروف ترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی می باشد که در کنار دیگر لوازم جانبی به ساخت قاب گوشی برای انواع مختلف برند ها و مدل های گوشی نیز اقدام کرده و یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زمینه به تولید رسانده است. قاب چرمی نیلکین گوشی آیفون 12/12 پرو از جمله تولیدات شرکت نیلکین می باشد. جنس این قاب ترکیبی از پلی کربنات و چرم مصنوعی می باشد که با دقت بسیاری طراحی و ساخته شده است. قاب چرمی نیلکین گوشی Apple iPhone 12/12 Pro از جمله گاردهایی هست که هم به لحاظ ظاهری بسیار شیک می باشد و هم اینکه عملکرد و کارایی خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد.

خرید قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

چرم استفاده شده در قاب چرمی نیلکین گوشی اپل iPhone 12/12 Pro علاوه بر جنس بسیار مرغوبی که دارد، دارای دوختی بسیار خوب نیز می باشد که همین امر سبب زیباتر شدن ظاهر قاب شده و جلوه ای کلاسیک به آن بخشیده است. در پشت قاب و قسمت چرمی آن جیب کوچکی نیز تعبیه شده است تا کاربر بتواند یکی از کارت های بانکی و یا … را که استفاده زیادی از آن می کند را در داخل آن قرار بدهد تا همیشه در دسترس باشد. البته به منظور جلو گیری از افتادن کارت زبانه کوچکی نیز در کنار آن قرار دارد که دارای حالت آهن ربایی می باشد و کاربر می تواند به راحتی آن را باز و بسته کند.

خرید قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

سطح پوشش قاب چرمی نیلکین گوشی اپل iPhone 12/12 Pro نیز خوب است و قسمت پشت و لبه های گوشی و نیز روی دکمه ها را به صورت کامل پوشش می دهد تا از گوشی در برار سقوط و ضربات احتمالی محافظت نماید. قاب چرمی نیلکین گوشی اپل iPhone 12/12 Pro دقیقا مطابق با سایز و ابعاد گوشی طراحی شده و تا جایی که امکان داشته در ساخت آن ظرافت به کار برده شده است. این قاب در سه رنگ مشکی، قهوه ای، و نیز سرمه ای تولید و روانه بازار شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است و از قیمت مناسبی نیز (با توجه به جنس و کیفیت) برخوردار می باشد.

خرید قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

مشخصات فنی قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو

برند
Nillkin
جنس
پلی کربنات (PC)
سطح پوشش
قسمت پشت و لبه های گوشی
ویژگی ها
ساخته شده از موادی با کیفیت بسیار بالا
رویه ای از چرم مصنوعی بسیار مرغوب
ظاهری کلاسیک و شیک
دوخت عالی چرم پشت قاب
دارای محفظه ای برای قرار دادن کارت در داخل آن
پوشش دور تا دور گوشی و پشت آن به صورت کامل
دسترسی آسان و راحت به پورت های گوشی
طراحی شده دقیقا مطابق اندازه گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از قاب چرمی نیلکین گوشی اپل آیفون 12 / آیفون 12 پرو به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *