Nillkin InvisiFilm Camera Protector for Samsung Galaxy A51

گلس لنز نیلکین دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A51

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی گلس لنز نیلکین دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A51

امروزه مدل‌های مختلف محافظ برای گوشی‌های هوشمند طراحی و روانه بازار می‌شود، اما با توجه به بیرون زدگی لنزهای گوشی‌های امروزی به جرات می‌توان گفت محافظ لنزها یکی از مهم ترین آنهاست. همواره لنز دوربین اسمارت فون‌ها به مانند لنز دوربین گوشی A51 عضو حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر بوده و از آن جایی که لنز دوربین‌ها برآمده طراحی می‌شوند، اولین قسمت از گوشی سامسونگA51 که در معرض آسیب قرار دارد دوربین چندگانه آن است. با توجه به هزینه گزاف تعمیر و جایگزینی این قطعه خرید گلس محافظ دوربینA51 به کاربران این گوشی پیشنهاد می‌شود.

محافظ لنز دوربین نیلکین گوشی سامسونگA51 از جنس مواد AR است که به آسانی هرچه تمام‌تر بر روی دوربین گوشی Samsung GalaxyA51 قرار می‌گیرد و در مقابل خط و خش و ضربه از آن محافظت می‌کند. این محافظ لنز دوربین گوشیA51 به لطف متریال عالی بکار گرفته شده در ساخت، قابلیت انعطاف پذیری چشم‌گیری دارد. همچنین این گلس از چندین لایه ساخته شده است. با این حال ضخامت آن حدود 0.2 میلی‌متر است. محافظ گلس دوربین گوشیA51 مدل نیلکین InvisiFilm Camera Protector با طراحی ظریف و سبک خود روی وزن نهایی گوشی تغییری ایجاد نمی‌کند. گلس لنز دوربینA51 برندهای متفرقه عموما شفافیت خوبی دارند اما میزان شفافیت آنها هر از گاهی با کیفیت مد نظر کاربران متفاوت است؛ از این رو شفافیت فوق‌العاده از بارزترین مزایای خرید گلس لنز دوربینA51 مدل نیلکین نسبت به سایر نسخه‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است نصب و جداسازی گلس نیلکین دوربین گوشیA51 به سادگی انجام می‌گیرد و هیچ آسیبی به گلس خود دوربین وارد نمی‌کند.

همچنین برای نصب هرچه بهتر این گلس می‌توانید طبق آموزش تصویری نصب گلس لنز نیلکین دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A51 اقدام نمایید.

 

راهنمای نصب گلس لنز نیلکین دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A51

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گلس لنز نیلکین دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A51 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *