Nillkin InvisiFilm Camera Protector for Xiaomi Mi 11 Ultra

گلس لنز نیلکین دوربین گوشی شیائومی می 11 الترا

بزودی

نقد و بررسی اجمالی گلس لنز نیلکین دوربین گوشی شیائومی می 11 الترا

گلس لنز نیلکین دوربین گوشی شیائومی می 11 الترا

امروزه مدل‌های مختلف محافظ برای گوشی‌های هوشمند طراحی و روانه بازار می‌شود، اما با توجه به بیرون زدگی لنزهای گوشی‌های امروزی به جرات می‌توان گفت محافظ لنزها یکی از مهم ترین آنهاست. همواره لنز دوربین اسمارت فون‌ها به مانند لنز دوربین گوشی Mi 11 Ultra عضو حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر بوده و از آن جایی که لنز دوربین‌ها برآمده طراحی می‌شوند، اولین قسمت از گوشی شیائومی Mi 11 Ultra که در معرض آسیب قرار دارد دوربین چندگانه آن است. با توجه به هزینه گزاف تعمیر و جایگزینی این قطعه خرید گلس محافظ دوربین می 11 الترا به کاربران این گوشی پیشنهاد می‌شود.

محافظ لنز دوربین نیلکین گوشی شیائومی Xiaomi Mi 11 Ultra از جنس مواد AR است که به آسانی هرچه تمام‌تر بر روی دوربین گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra قرار می‌گیرد و در مقابل خط و خش و ضربه از آن محافظت می‌کند. این محافظ لنز دوربین گوشی Mi 11 Ultra به لطف متریال عالی بکار گرفته شده در ساخت، قابلیت انعطاف پذیری چشم‌گیری دارد. همچنین این گلس از چندین لایه ساخته شده است. با این حال ضخامت آن حدود 0.2 میلی‌متر است. محافظ گلس دوربین گوشی Mi 11 Ultra مدل نیلکین InvisiFilm Camera Protector با طراحی ظریف و سبک خود روی وزن نهایی گوشی تغییری ایجاد نمی‌کند. گلس لنز دوربین می 11 الترا برندهای متفرقه عموما شفافیت خوبی دارند اما میزان شفافیت آنها هر از گاهی با کیفیت مد نظر کاربران متفاوت است؛ از این رو شفافیت فوق‌العاده از بارزترین مزایای خرید گلس لنز دوربین شیائومی می 11 الترا مدل نیلکین نسبت به سایر نسخه‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است نصب و جداسازی گلس نیلکین دوربین گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra به سادگی انجام می‌گیرد و هیچ آسیبی به گلس خود دوربین وارد نمی‌کند.

همچنین برای نصب هرچه بهتر این گلس می‌توانید طبق آموزش تصویری نصب گلس لنز نیلکین دوربین گوشی شیائومی می 11 الترا اقدام نمایید.راهنمای نصب گلس لنز نیلکین دوربین گوشی

 

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گلس لنز نیلکین دوربین گوشی شیائومی می 11 الترا به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *