Nillkin Nature Series TPU case for Apple iPhone 12 Pro Max

قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس

قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس

امروزه گوشی های همراه در جوامع بشری به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده اند، به نحوی که تقریبا همه انسان ها با آن سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند. گوشی هایی با انواع برندهای مختلف، که هر کدام در تلاش اند تا هم گام با پیشرفت علم و صنعت، آن ها نیز از مسیر پیشرفت باز نمانند و محصول خود را به لحاظ کمی و کیفی با این پیشرفت روز افزون جهان امروز هماهنگ سازند. حال با توجه به این پیشرفت و همه گیر شدن استفاده از گوشی های همراه، شرکت هایی نیز پیدا شده اند که در زمینه تولید لوازم جانبی انواع مدل های مختلف گوشی فعالیت می کنند، لوازمی چون کیف، گارد، گلس و …. کاربران نیز به خاطر قیمت های بالای گوشی و برای اطمینان از سلامت آن، به خرید و استفاده از این لوازم جانبی روی آورده اند. یکی از این لوازمی که برای حفاظت و امنیت گوشی طراحی و ساخته شده قاب ژله ای نیلکین هست که از موادی با کیفیت بالا تولید و عرضه می شود.

خرید قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12/12 پرو/12 پرو مکس

قاب نیلکین Nature Series TPU گوشی اپل iPhone 12 Pro Max با استفاده از فناوری تزریق پلاستیک ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این قاب با طراحی منحصر به فردی که دارد در چهار طرح شفاف، سبز، آبی و خاکستری تولید و روانه بازار شده است. این قاب ها به نحوی رنگ ریزی شده که در عین حفظ شفافیت خود هاله ای از رنگ آبی، سبز و خاکستری را نیز دارند که این زیبایی آنها را دو چندان می کند، چون کاربر می تواند با انتخاب رنگ مورد نظر خود، با استفاده از شفافیت قاب ژله ای نیلکین در عین حفظ زیبایی گوشی، همچنین رنگ آن را تغییر دهد و از کار با آن لذت ببرد. قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل iPhone 12 Pro Max از پلاستیکی غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده و در این زمینه استاندارد های لازم را نیز دارد.

خرید قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12/12 پرو/12 پرو مکس

سطح پوشش قاب ژله ای نیلکین گوشی آیفون 12 پرو مکس شامل قسمت پشت گوشی و لبه های آن می شود که از این نظر هم بسیار عالی کار کرده و با پوشش کامل دستگاه، نسبت ب محافظت آن در برابر ضربه و سقوط عملکرد قابل قبولی دارد. این قاب دارای جنسی نرم و بسیار لطیف بوده و به سبب ظرافتی که در آن به کار رفته حجم زیادی ندارد و بنابراین به موقع استفاده از آن اندازه گوشی را زیاد تغییر نمی دهد. قاب ژله ای نیلکین گوشی iPhone 12 Pro Max با وجود برجستگی هایی که در لبه های آن به کار رفته ضد لغزش بوده و کاربر می تواند با اطمینان خاطر از آن استفاده نماید. بخش های مربوط به سنسور و درگاه های گوشی با دقت بسیار بالایی برش داده شده و همین امر سبب شده که دسترسی کاربر به این بخش ها به راحتی صورت گیرد.

خرید قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12/12 پرو/12 پرو مکس

مشخصات فنی قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس

برند
نیلکین
جنس
TPU
سطح پوشش
قسمت پشت و لبه های گوشی
ویژگی ها
ساخته شده از موادی با کیفیت بسیار خوب
دارای جنسی نرم و فوق العاده لطیف
ساخته شده با استفاده از فناوری تزریق
تولید شده از پلاستیکی غیر سمی و سازگار با محیط زیست
دارای طرح شفاف و مات رنگی
دارای برجستگی هایی در کناره قاب به منظور جلوگیری از لغزش آن از دست کاربر
طراحی منحصر به فرد
برش بسیار دقیق قسمت های مربوط به درگاه های گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از قاب ژله ای نیلکین گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *