Nillkin Qin Flip Cover For Motorola Moto G4 Plus

کیف چرمی نیلکین گوشی موتورولا موتو G4 پلاس

قیمت 135,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی کیف چرمی نیلکین گوشی موتورولا موتو G4 پلاس

امروزه گوشی های همراه در جوامع بشری به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده اند، به نحوی که تقریبا همه انسان ها با آن سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند. گوشی هایی با انواع برند های مختلف، که هر کدام در تلاش اند تا هم گام با پیشرفت علم و صنعت، آن ها نیز از مسیر پیشرفت باز نمانند و محصول خود را به لحاظ کمی و کیفی با این پیشرفت روز افزون جهان امروز هماهنگ سازند. حال با توجه به این پیشرفت و همه گیر شدن استفاده از گوشی های همراه، شرکت هایی نیز پیدا شده اند که در زمینه تولید لوازم جانبی انواع مدل های مختلف گوشی فعالیت می کنند، لوازمی چون کیف، گارد، گلس و …. کاربران نیز به خاطر قیمت های بالای گوشی و برای اطمینان از سلامت آن، به خرید و استفاده از این لوازم جانبی روی آورده اند. یکی از این لوازمی که برای حفاظت و امنیت گوشی طراحی و ساخته شده کیف نیلکین هست که با نام تجاری Nillkin Qin شناخته شده و عرضه می شود.

برند Nillkin از معروف ترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی می باشد که در کنار دیگر لوازم جانبی به ساخت کیف گوشی برای انواع مختلف برند ها و مدل های گوشی نیز اقدام کرده و یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زمینه به تولید رسانده است. کیف نیلکین  (Nillkin Qin Leather Case)در مدل کلاسوری طراحی و از چرم مصنوعی با کیفیتی ساخته شده که دارای بافتی نرم و لطیف هست و همین لطافت حس خوشایندی را به هنگام کار با آن به کاربر القا می کند. علاوه بر جنس عالی، این محصول در محافظت از گوشی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و تا حد زیادی خیال کاربر را از امنیت گوشی راحت می سازد. زیرا این کیف تقریبا به صورت کامل گوشی را پوشش می دهد و تمامی زوایای آن محافظت می کند. از دیگر ویژگی های خوب کیف نیلکین دسترسی آسان به تمامی دکمه های و پورت های گوشی هست. این کیف همچنین دارای یک محفظه برای نگهداری کارت (کارت عابر بانک و …) می باشد که کاربر می تواند از آن استفاده کند. رویه این کیف به دلیل جنسی که دارد ضد لغزش هست و از لیز خوردن و افتادن گوشی جلوگیری می کند. زیبایی و شیک بودن، تنوع رنگی و نیز قیمت مناسب از دیگر مزایای آن می باشد که در جهت جلب توجه کاربر به این محصول اهمیت زیادی دارد.

حال در میان انواع برندها و مدل های مختلف گوشی یکی از گوشی هایی که این کیف برای آن ساخته شده، گوشی موتورولا موتو G4 پلاس می باشد. کیف نیلکین در چندین رنگ برای این گوشی تولید شده که در فروشگاه تبلت فون با قیمتی مناسب آماده عرضه به کاربران محترم می باشد.

مشخصات فنی کیف چرمی نیلکین گوشی موتورولا موتو G4 پلاس

هوشمند
نوع کیف
کلاسوری
جنس
چرم مصنوعی
سطح پوشش
قاب پشتی
صفحه نمایش
لبه های گوشی
پوشش 360 درجه گوشی
سایر ویژگی ها
سطح ضد لغزش
بافت نرم و لطیف
طراحی بسیار ظریف
دارای محفظه نگهداری کارت
تهیه شده از چرم مصنوعی با کیفیت بسیار بالا
مقاومت بالا در برابر گرد و غبار، ضربه، خط و خش
دسترسی کامل به پورت‌ها، دکمه‌ها و دوربین گوشی
روشن/خاموش شدن خودکار صفحه نمایش با باز و بسته کردن درب کیف

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از کیف چرمی نیلکین گوشی موتورولا موتو G4 پلاس به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *