Privacy Full Glass For Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

محافظ شیشه ای تمام چسب Privacy برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

قیمت 85,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی محافظ شیشه ای تمام چسب Privacy برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

محافظ صفحه فول چسب گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus مدل Privacy

محافظت از صفحه گوشی ها، به خاطر قیمت بالای آنها، همیشه یکی از مهمترین دغدغه های کاربران این گجت ها بوده، و بخاطر همین مسئله نیز همیشه به دنبال راه حلی برای رفع این دغدغه بوده اند. یکی از راه حل ها استفاده از محافظ صفحه هایی است که برای این گوشی ها تولید می شود. این محافظ صفحه ها از جنس هایی مانند شیشه، TPU و … تولید و روانه بازار می شود که هر کدام ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند. یکی از این محافظ صفحه ها که از کیفیت خوبی هم برخوردار است محافظ صفحه گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است که از جنس شیشه ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. کاربران با خرید این محافظ صفحه پرایوسی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus می توانند تا حد زیادی از ایمنی صفحه گوشی خود مطمئن باشند.

بررسی ویژگی های محافظ صفحه پرایوسی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

  • همان طور که در بالا هم اشاره شد جنس این محافظ صفحه از شیشه می باشد و به خاطر همین نیز انعطاف پذیر نبوده و با وجود مقاومت بالا، به هنگام وارد شدن ضربه و شوک و یا سقوط از ارتفاع به احتمال قوی خود محافظ صفحه می شکند ولی صفحه گوشی را تا حد زیادی در برابر آسیب محافظت می کند.
  • یکی از مهمترین ویژگی های محافظ صفحه شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus مدل Privacy ، حفظ حریم شخصی کاربر به موقع استفاده از گوشی می باشد. طراحی و جنس این محصول به نحوی است که با استفاده از آن، صفحه گوشی از زاویه ها مشخص نمی شود و کاربر به راحتی می تواند با حفظ حریم شخصی خود از گوشی استفاده کند.
  • از دیگر ویژگی های محافظ صفحه پرایوسی Redmi Note 12 Pro Plus می توان به جسبندگی بالای آن اشاره کرد.
  • این محافظ صفحه فول چسب است و تا حد امکان کل صفحه را پوشش می دهد و در برابر ضربه و خط و خش به خوبی از صفحه گوشی محافظت می نماید.
  • با خرید این محافظ صفحه مدل پرایوسی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس می توانید در عین اینکه ایمنی صفحه گوشی خود را تا حد زیادی تامین کنید، همچنین می توانید به موقع استفاده از گوشی حریم شخصی خود را نیز حفظ کنید.

مشخصات فنی محافظ شیشه ای تمام چسب Privacy برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

مقاوم در برابر ضربه
جلوگیری از انعکاس نور
نوع
براق
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر اثر انگشت، لکه و چربی
محدود کردن زاویه دید
حفظ حریم شخصی (صفحه نمایش گوشی از طرفین قابل مشاهده نمی باشد)
کم تر شدن نور صفحه گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از محافظ شیشه ای تمام چسب Privacy برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *