Privacy Full Glass Screen Protector for Apple iPhone 12/iPhone 12 Pro

گلس پرایوسی تمام صفحه گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

قیمت 85,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی گلس پرایوسی تمام صفحه گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

گلس پرایوسی تمام صفحه گوشی اپل آیفون 12/12 پرو

کمپانی های زیادی همواره در تولید و طراحی لوازم جانبی، به ویژه برای گوشی های پرچمدار شرکت های مختلف تولید کننده گوشی، خلاقیت و نوآوری بسیاری به کار می بندد. سال 2020 که کمپانی اپل، سری گوشی های آیفون 12 را رونمایی کرد، بسیاری از خریداران و کاربران این گوشی ها دغدغه آسیب رسیدن به صفحه گوشی و افتادن خط و خش روی آن را داشتند. شرکت ها نیز با توجه به این نیاز کاربران با طراحی و تولید گلس های با کیفیت بالا و جنس مرغوب توانسته اند در زمینه محافظت از صفحه این گوشی ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و خیال کاربران را تا حد زیادی از این بابت راحت کند.

گلس پرایوسی گوشی Apple iPhone 12/12 Pro دارای جنسی بسیار با کیفیت می باشد که شیشه آن از جنسی مرغوب تهیه و ساخته، و روانه بازار شده است. این گلس همان طور که از عنوان آن هم مشخص است به منظور حفظ حریم خصوصی کاربر به موقع کار با گوشی طراحی شده و در این زمینه نیز موفق بوده و توانسته رضایت مشتری ها را جلب نماید. گلس پرایوسی گوشی اپل iPhone 12/12 Pro با سختی بالایی ساخته شده و مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این محصول همچنین در برابر خراشیدگی نیز مقاومت خوبی دارد و به راحتی خطی بر روی آن نمی افتد.

خرید گلس پرایوسی تمام صفحه نیلکین گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

گلس پرایوسی گوشی اپل iPhone 12/12 Pro دارای ضخامت بسیار کمی می باشد و از این رو حجم زیادی را بر صفحه گوشی اضافه نمی کند. قسمت رویه این گلس دارای خاصیت چربی گریزی نسبی می باشد و بنابراین از افتادن لک و اثر انگشت بر روی صفحه آن تا حدودی جلوگیری می کند. دیگر ویژگی گلس پرایوسی گوشی اپل iPhone 12/12 Pro، ایجاد مانعی نسبتا مناسب در برابر انعکاس تابش نور از صفحه گوشی هست. البته به صورت کامل از آن جلوگیری نمی کند ولی تا جایی که ممکن هست انعکاس نور را کاهش می دهد تا کاربر به هنگام کار با آن راحت تر باشد. این گلس به صورت تمام صفحه است و به طور کامل صفحه گوشی را پوشانده و از آن حفاظت می نماید. دیگر ویژگی گلس پرایوسی گوشی اپل iPhone 12/12 Pro، برش دقیق آن می باشد که با استفاده از تکنولوژی خاصی انجام گرفته و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید گلس پرایوسی تمام صفحه نیلکین گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

مشخصات فنی گلس پرایوسی تمام صفحه گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو

جنس
شیشه
سطح پوشش
تمام صفحه
ویژگی ها
ساخته شده از شیشه با کیفیت بالا
مقاومت خوب در برابر ضربه
محافظت از حریم خصوصی کاربر
دارای رویه ای خاص به منظور کاهش انعکاس نور
ساخته شده از شیشه ای با سختی بالا که مقاومت نسبتا خوبی در برابر خراشیدگی و ضربه دارد
دارای رویه ای چربی گریز که تا حدودی از اثر انگشت و چربی جلوگیری می نماید
ضخامت کم
برش بسیار دقیق

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گلس پرایوسی تمام صفحه گوشی اپل آیفون 12/آیفون 12 پرو به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *