Samsung Alcantara Cover For Galaxy Note 8

کاور سامسونگ آلکانترا گوشي گلکسی نوت 8

بزودی

نقد و بررسی اجمالی کاور سامسونگ آلکانترا گوشي گلکسی نوت 8

کاور های مدل آلکانتارا طراحی شده برای گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ می باشند و به منظور محافظت از گوشی های سامسونگ در برابر ضربه و نفوز آب و گرد و غبار به وجود آمده اند. طراحی این قاب ها به گونه ای می باشد که ضمن زیبایی و تمایزی که به گوشی کاربر می بخشند، گوشی همراه  کاربر را به صورت کامل پوشش داده و به ضخامت و وزن گوشی همراه نیز مقدار بسیار کم و غیر قابل توجهی اضافه می نمایند.

کیفیت مواد استفاده شده در تولید این سری قاب ها قابل قبول بوده و می تواند رضایت کاربر را جلب کند. جنس کاورهای آلکانتارا  به گونه ای می باشد که نگه داشتن گوشی در دست بسیار راحت بوده و در عین حال حس بسیار خوبی را نیز به کاربر منتقل می نماید. با توجه به اینکه کاورهای آلکانتارا تمامی قسمت های گوشی همراه از جمله دکمه های فیزیکی گوشی را نیز پوشش داده و از جنس بسیار نرمی نیز بهره مند می باشند، می توان از این که گوشی همراه ظاهر اولیه خود را به کمک این کاورها نگه می دارد، مطمئن بود.

اصلی ترین ویژگی این کاورها را علاوه بر محافظت تمامی قسمت های گوشی از جمله لبه ها، دکمه های فیزیکی و قاب پشتی گوشی، می توان عدم افزایش ضخامت و وزن گوشی هنگام استفاده از این کاور ها عنوان کرد که در کنار جنس مرغوب کاور، ضمن بخشیدن زیبایی به گوشی همراه کاربر، از گوشی کاربر نیز در برابر ضربه و آب و گرد و غبار به طور کامل محافظت می نمایند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از کاور سامسونگ آلکانترا گوشي گلکسی نوت 8 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *