Samsung Galaxy A70s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s

زمانی که سامسونگ لنز 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW1 را معرفی کرد، بسیاری از طرفداران عکسبرداری با گوشی‌های هوشمند امیدوار شدند تا این سنسور در یکی از محصولات این کمپانی کره‌ای قرار گیرد. چنین چیزی رخ نداد تا اینکه این شرکت تصمیم گرفت مدل گلکسی A70s را معرفی کند و این لنز را در آن به کار گیرد. این موبایل که نمونه موفق‌تر گلکسی A70 می‌باشد، از برخی جهات می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی برای کسانی به شمار برود که نمی‌خواهند به اندازه قیمت گوشی‌های پرچمدار پول خرج کنند.

این موبایل با ضخامت، عرض و طول (به ترتیب) 7.9*76.7*164.3 میلی‌متری و وزن 187 گرمی، از صفحه نمایش 6.7 اینچی و Super AMOLED استفاده می‌کند. قاب پشتی آن به یک پوشش شیشه‌ای و شیوه طراحی ژئومتریک مزین شده است. فریم این موبایل از جنس آلومینیوم مستحکم می‌باشد و در گوشه بالا سمت چپ آن سه لنز دوربین و یک فلاش به چشم می‌خورد.

در سمت راست چارچوب فلزی محل قرار دادن سیمکارت و مموری کارت جای گرفته است. در طرف مقابل، دکمه‌های پاور و کاهش و افزایش صدا مشاهده می‌شوند. در پایین نیز شاهد حضور میکروفون، بریدگی USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستیم حال آن‌که در بالا یک میکروفون نویز کنسلینگ به کار رفته است.

درست مانند مدل‌های گلکسی A50s و گلکسی A30s، گلکسی A70s هم از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با سری های قبلی خود ندارد به طوری که چیپ‌ست هشت هسته‌ای کووالکوم اسنپدراگون 675 (تولید شده با فرآیند 11 نانومتری) و پردازنده گرافیکی Adreno 612 وظیفه اجرا کردن برنامه‌ها را بر عهده خواهند داشت. ضمناً، میزان رم نیز به 6 یا 8 و حافظه داخلی هم به 128 گیگابایت می‌رسد که البته می‌توان آن را با استفاده از یک مموری کارت میکرو SD به 1 ترابایت رساند.

سیستم عامل این محصول سامسونگ اندروید 9 پای و رابط کاربری آن One UI می‌باشد ولی انتظار می‌رود به زودی دهمین ورژن اندروید برایش منتشر شود. به علاوه، تمامی سنسورهایی که لازم است در یک گوشی معرفی شده در سال 2019 باشند، به همراه حسگر اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هم در این موبایل جای‌گیری کرده‌اند.

کمپانی کره‌ای باتری این دستگاه را یک منبع نیروی 4500 میلی‌آمپری تعیین نموده که امکان شارژ آن به وسیله شارژر سریع 25 واتی و از طریق پورت USB-C وجود دارد.

صفحه نمایش به کار رفته در این موبایل 6.7 اینچی و از نوع Super AMOLED می‌باشد و می‌تواند محتواها را با کیفیت 1800*2400 پیکسلی پخش کند. ضمن اینکه در هر اینچ 393 پیکسل به کار رفته و نسبت بدنه به تصویر نیز 20:9 است.

در بالای این پنل یک ناچ قطره‌ای کوچک مشاهده می‌شود. اما یکی از نکات عجیب، حاشیه‌های نه چندان باریک اطراف صفحه نمایش هستند که در مقایسه با برخی رقبا ضخامت بیشتری دارند. مهم‌ترین تغییراتی که در مدل گلکسی A70s نسبت به مدل گلکسی A70 به وجود آمده، در بخش دوربین عقب است به طوری که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 این‌بار جای لنز 32 مگاپیکسلی را گرفته است.

به علاوه، لنزهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم آن را همراهی می‌کنند. در جلو نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 مشاهده می‌شود تا تصاویر سلفی را به ثبت برساند. در پایان اشاره کنیم که دوربین عقب می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت‌های 4K با 30 فریم بر ثانیه و 1080p با 240 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین جلو نیز توانایی به ثبت رساندن فیلم‌های 1080p با 30 فریم بر ثانیه را دارد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *