Samsung Gear 360 2017

دوربین 360 درجه سامسونگ مدل 2017

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی دوربین 360 درجه سامسونگ مدل 2017

دوربین Gear 360 2017 سامسونگ ورژن جدید این دستگاه می باشد که اولین ورژن آن سال قبل رونمایی شد. از عمده ترین تفاوت هایی که در این ورژن نسبت به ورژن قبلی وجود دارد می توان به قابلیت فیلم برداری 4K و اندازه کوچکتر و وزن سبک تر این دستگاه اشاره کرد که قابلیت حمل و در دست گرفتن دوربین را هنگام فیلم برداری بسیار راحت تر می کند. به کمک این دستگاه شما می توانید عکس یا ویدیو های 360 درجه ثبت کنید که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و بسیار شفاف و واضح می باشند.

با استفاده از برنامه Gear 360 app شما می توانید ویدیوها و یا عکس های خود را بسیار سریع به اشتراک گذاشته و حتی فرمت آن ها را تغییر داده و با فرمت مورد نظر خود در گوشی همراه خود ذخیره کنید. در برنامه طراحی شده برای این دوربین که روی گوشی همراه شما نصب می شود، 5 حالت وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها، حالت های مختلف فیلم برداری یا عکس برداری منحصر بفردی داشته باشید.

به کمک عمر بالای باتری این دستگاه و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، امکان فیلم برداری به مدت زیاد نیز فراهم شده است. برای مثال باتری این دوربین توانایی فیلم برداری به مدت 130 دقیقه در حالت فیلم برداری با کیفیت 2560×1280@30fps را دارا می باشد.

و در آخر این دوربین را می توان هم به گوشی های هوشمند و عینک های واقعیت مجازی و هم لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی متصل نمود. برای برقراری اتصال با گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل های Android یا iOS باید برنامه مربوط روی گوشی هوشمند نصب شده باشد و برای برقراری ارتباط با لپ تاپ ها و کامپیوترها نیز باید نرم افزار طراحی شده برای این کار روی لپ تاپ شما نصب شده باشد. این دوربین قابلیت سازگاری با گوشی های Galaxy S6 به بالا، Note 5 و همچنین ورژن 2017 گوشی های A7 و A5 سامسونگ را که حداقل Android 5.0 روی آن ها نصب شده باشد و گوشی های iPhone SE,6,6S,7+,7 را که حداقل iOS 10.0 روی آن ها نصب شده باشد را دارد. با برقراری اتصال بین این دوربین و یکی از دستگاه های نام برده شده، می توانید ویدیوها و عکس های خود را با کیفیت و فرمت مورد نظر خود در دستگاه متصل به این دوربین ذخیره کرده و یا آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران دوربین 360 درجه سامسونگ مدل 2017

  1. علی

    سلام.دوربین خوبی است ولی قیمتش نجومی بالارفته به همین دلیل فکرخریدنش رانمی شودکرد.اشتباه کردم همان موقع قیمت خیلی مناسبتری داشت نگرفتم .منتظرم قیمتهابیایدپایین بگیرم…..

  2. سعید

    سلام
    چرا رزولوشن عکاسی دروبین 2017 پایین ار از 2016 ؟؟
    2017 15mpو 2016 30mp????

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام. در عوض فیلم برداری بهتری دارد.

  3. محمدهاشم کریمی

    سلام و وقت بخیر
    جسارتا این دوربین فایل هارو که ضبط می‌کنه بعد از اون راحت روی گوشی های دیگه میشه نمایش داد؟یعنی منظورم اینه مموری رو خارج کنم و ویدیو هارو انتقال بدم با پلیر های vr به هم ریخته نمایش نمیده؟سپاس

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام. تست نشده اما قاعدتا مشکلی نخواهید داشت.

  4. عبدالعلی

    سلام .من گوشی اس ۸دارم چندروز پیش هم عینک سامسونگ ۲۱۷ ازشماخریداری نمودم که بصورت پلمپ شده و مرتب به دستم رسید حالا هم می خواهم این دوربین ۳۶۰درجه ۲۱۷ بگیرم می خواهم بدانم باوجود اینکه گوشیم اس ۸ است حتما باید این برنامه هایی که گفته شده دانلود کنم یا لازم نیست و مستقیم می توانم استفاده کنم ..لطفا قبل ازخریدم دراین رابطه مرا راهنمایی بفرمائید.. ممنون ازتبلت فوت….

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام. در مورد وجود برنامه به صورت پیش فرض بر روی گوشی اطلاع دقیق ندارم. اما برنامه هایی که هست اکثر کاربردی و نیازه که نصب بشه و به نحوه تعامل و استفاده رو براتون راحتر میکند.

  5. جف

    با درود فراوان من برای مغازم قصد استفاده از یک دوربین رو دارم تا بتونم ناحیه کور رو ببینم ، ایا میشه از این دوربین به این منظور استفاده کرد ؟ منبع تغذیه فقط باطری هست ؟
    ممنون

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام. عمده ترین مشکل همون باتری هستش که دلیل میشه این دوربین به کارتون نیاد.

  6. سعید

    سلام
    آیا این دوربین با بقیه گوشی های اندرویدی کار نمی کند؟مثلا سونی
    منظور از قابلیت سازگاری با گوشی های Galaxy S6 به بالا، Note 5 و همچنین ورژن 2017 گوشی های A7 و A5 سامسونگ چیست؟؟؟
    خواهشا توضیح دهید…
    با تشکر

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام توضیحات محصول رو بخونید اشاره شده با کدوم دستگاه ها سازگاره اون برای مدل قدیمی بود که با دستگاه های سامسونگ سازگار بود.

  7. علی

    سلام.قیمت جهانی این دوربین ۲۲۹دلاره، دلیل این همه تفاوت قیمت چیه!؟ در صورت عرضه با قیمت واقعی من خریدارم . با تشکر

    • تبلت فون (مالک تایید شده)

      سلام. دوست عزیز ما هم در وهله اول قبل از این که فروشنده باشیم خریدار هستیم و کالا رو با یه قیمتی میخریم. و با سود معقولی بر روی سایت قرار میدیم. فروشگاه های دیگر رو هم بررسی کنید اگر پایین تر بود می توانید از تضمین قیمت استفاده کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *