(دیدگاه کاربر 1)

Samsung Gear S3 Genuine Leather Band

بند چرمی ساعت سامسونگ Gear S3

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی بند چرمی ساعت سامسونگ Gear S3

سامسونگ در کنار اپل یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ساعت های هوشمند می باشد اما بر خلاف اپل که هر سال چند مدل محدود از ساعت های هوشمند را رونمایی و روانه بازار می کند، سامسونگ مدل های مختلفی را تولید کرده و سهم عمده ای از بازار را نیز به خود اختصاص داده است. ساعت های هوشمند سامسونگ در اندازه ها و مدل های مختلفی عرضه شده و برای هر یک از آن ها نیز بندهای مختلفی عرضه می شود. بندهایی که جنس آن ها عمدتا فلزی، سیلیکونی، چرمی یا پلاستیکی بوده و هر یک از آن ها نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند.

هنگام خرید بند ساعت هوشمند سامسونگ، دقت به دو نکته ضروری می باشد. نکته اول اندازه بند ساعت هوشمند می باشد. برای مثال بند های ساعت هوشمند Gear S3 عرضی برابر با 22 میلی متر و بندهای ساعت هوشمند Gear S2 عرضی برابر با 20 میلی متر دارند. در نتیجه استفاده از بند ساعت Gear S2 در Gear S3 یا برعکس امکان پذیر نخواهد بود. اما نکته دوم، نوع تبدیل یا اتصال بین ساعت و بند ساعت می باشد. برای مثال با اندکی دقت به تصویر ساعت های هوشمند Gear S2 Sport و Gear S2 Classic، می توان متوجه تفاوت در “تبدیل” این دو ساعت شد. در نتیجه علی رغم این که عرض بند آن ها یکسان می باشد، به دلیل تفاوت در نوع اتصال بند به ساعت، استفاده از بند ساعت Gear S2 Sport در Gear S2 Classic یا برعکس امکان پذیر نمی باشد.

در نهایت می توان گفت، با توجه به قیمت مناسبی که اکثر این بند ها با خود به همراه دارند، کاربر به سادگی و با صرف کمترین هزینه می تواند بند مورد نظر خود را انتخاب کرده و ظاهری جدید به ساعت هوشمند خود ببخشد.

مشخصات فنی بند چرمی ساعت سامسونگ Gear S3

قابل استفاده برای
samsung Gear S3
جنس
چرم
نوع قفل
سگکی

نظرات کاربران بند چرمی ساعت سامسونگ Gear S3

  1. Reza

    سلام،این بند پین ضامن دار داره؟؟؟

    • تبلت فون

      سلام. بله.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *