Samsung U Flex Headphones

هدفون سامسونگ یو فلکس

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی هدفون سامسونگ یو فلکس

هدفون U Flex را می توان یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا و کاربردی سامسونگ نام برد. U Flex دارای پنلی U شکل و کاملا منعطف می باشد که منعطف بودن این پنل یکی از مزیت های U Flex به حساب می رود. پنل این هدفون که تو گوشی های هدفون را با سیم کوتاهی به یکدیگر متصل کرده است، ضمن این که هیچ گونه مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند، خیال کاربر را را نیز از افتادن و گم شدن تو گوشی ها هنگام انجام فعالیت های ورزشی راحت می کند. اما یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم و قابل توجه این هدفون که از اولویت های کاربران نیز به شمار می رود، عمر باتری بالای این هدفون می باشد. باتری به کار رفته در این هدفون، توانایی 10 ساعت پخش موسیقی را با هر بار شارژ شدن با خود به همراه دارد که بدون شک مقدار قابل توجه و زیادی بوده و می تواند خیال کاربر خود را نیز با یک بار شارژ شدن برای یک روز استفاده از هدفون راحت نماید.

نقد و بررسی کوتاه هدفون سامسونگ U Flex

پس از معرفی ایرپاد اپل، یکی از انتقادهایی که همواره به آن وارد بود، عدم وجود دکمه یا دکمه هایی روی ایرپاد به منظور داشتن کنترل بیشتر و راحت تر روی موسیقی در حال پخش، تماس هاس دریافتی و مواردی از این دست بود. سامسونگ با پی بردن به اهمین این موضوع از دید کاربران، ضمن مجهز کردن U Flex به دستیار صوتی Bixby و S-Voice، دکمه هایی را نیز روی U Flex طراحی کرده است تا کاربر به راحت ترین شکل ممکن از این هدفون استفاده نماید. قسمت چپ پنل U شکل هدفون U Flex میزبان یک دکمه می باشد که فشردن آن موجب فعال شدن ویژگی هایی مانند Bixby ،S-Voice ،S-Health ،Voice Recorder می شود. اما قسمت راست این هدفون دکمه های بیشتری را میزبانی می کند. دکمه هایی که کاربر را به منظور داشتن کنترلی بهتر و راحت تر روی موسیقی پخش شده می توانند یاری کنند. در واقع در این قسمت از پنل U Flex سه دکمه به کار رفته است که دکمه اول برای کم و زیاد کردن صدا موسیقی در حال پخش، دکمه دوم برای Play کردن و Pause کردن موسیقی در حال پخش و در نهایت دکمه سوم برای روشن و خاموش کردن هدفون به کار می روند. البته یک پورت Micro USB نیز در این قسمت برای شارژ کردن هدفون در نظر گرفته شده است. توگوشی های هدفون U Flex با حالت مغناطیسی که دارند، هنگام استفاده نکردن از آن ها به یکدیگر می چسبند که این ویژگی، امکان جالبی را با خود برای این هدفون به ارمفان می آورد. در واقع چنان چه تو گوشی های هدفون در گوش شما نبوده و به یکدیگر چسبیده باشند، هنگام دریافت یک تماس تلفنی روی گوشی همراه خود، جدا کردن تو گوشی ها از یکدیگر و قرار دادن آن ها در داخل گوش، به طور خودکار باعث پاسخ دادن به تماس دریافتی و برقراری ارتباط با شخص تماس گیرنده می شود. البته در کنار این امکان، پاسخ دادن به تماس های دریافتی از طریق فرمان های صوتی نیز امکان پذیر می باشد.

نقد و بررسی کوتاه هدفون سامسونگ U Flex

برقراری ارتباط میان هدفون U Flex و دیوایس های دیگر شامل گوشی همراه، تبلت و دستگاه های دیگر، از طریق فناوری بلوتوث انجام می پذیرد. به کار بردن فناوری صوتی Scalable در این هدفون باعث انتقال صدا بسیار با کیفیتی در این هدفون می شود که می تواند خیال کاربر را از پایین نبودن کیفیت صدا به دلیل استفاده از بلوتوث برای برقراری ارتباط میان هدفون و دیگر دیوایس ها راحت کند. به عبارت دیگر برای U Flex هیچ فرقی نمی کند که شما در حال گوشی دادن به موسیقی یا مکالمه می باشید، در هر دو حالت U Flex صدا را به بهترین شکل ممکن به کاربر خود منتقل می کند. اما به کار بردن فناوری صوتی Scalable تنها راه حل سامسونگ برای انتقال صدا با بهترین کیفیت ممکن به گوش های کاربر خود نمی باشد. سامسونگ با الگو برداری از اسپیکرهای رومیزی، ساب ووفر 11 میلی متری و توییتر 8 میلی متری هر یک از توگوشی های خود را به صورت مجزا و جدا از یکدیگر طراحی کرده است. امری که باعث شنیده شدن تمامی نوت ها و صدا ها با بالاترین کیفیت ممکن توسط کاربر می شود. البته این پایان کار نمی باشد. کاربر های حرفه ای و علاقه مند به موسیقی می توانند با نصب برنامه Samsung Level روی گوشی همراهی که با U Flex نیز ارتباط دارد، تمامی تنظیمات مرتبط با صدا را شخصی سازی کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرند.

نقد و بررسی کوتاه هدفون سامسونگ U Flex

انعطاف پذیری پنل متصل کننده دو توگوشی U Flex با یکدیگر، مزیت و نکته جالب توجه دیگر این هدفون می باشد. یکی از مشکلات هدفون های Level U و Level U Pro که از طراحی تقریبا مشابهی با U Flex بهره می برند، قرار دادن هدفون و برداشتن آن از روی گردن بوده و دلیل این امر نیز سخت بودن پنل متصل کننده توگوشی ها به یکدیگر می باشد. مشکلی که U Flex با بهره بردن از پنلی کاملا منعطف آن را حل کرده است. منعطف بودن پنل U Flex علاوه بر این که باعث می شود تا کاربر هنگام قرار دادن یا برداشتن U Flex از گردن خود هیچ استرسی از بابت شکستن آن نداشته باشد، استفاده از این هدفون را در زمستان و حتی در صورت استفاده از شال و کلاه نیز ممکن می نماید. مزیت دیگر انعطاف پذیری بالای پنل U Flex، به راحتی جا شدن این هدفون حتی در جیب کاربر نیز می باشد. علاوه بر مزیت هایی که منعطف بودن این هدفون با خود به همراه داشته و استفاده از آن را بسیار راحت می نماید، وزن بسیار کم U Flex یکی دیگر از مزیت های بسیار زیاد این هدفون محسوب می شود. U Flex به اندازه ای کم وزن می باشد که کاربر پس از مدت کمی استفاده از آن، حتی قرار گرفتن U Flex روی گردن خود را نیز فراموش خواهد کرد. علاوه بر این ویژگی، چسبیدن مغناطیسی تو گوشی ها به یکدیگر، راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی کوتاه هدفون سامسونگ U Flex

با توجه به تمامی قابلیت ها و ویژگی هایی که در مورد این هدفون بسیار زیبا و کاربردی سامسونگ گفته شد و با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با محصولات مشابه برندهای دیگر برای این هدفون در نظر گرفته شده است، هدفون U Flex سامسونگ را می توان یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار که از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، نام برد. هدفونی که مطمئنا استفاده از آن حس بسیار خوبی را به علاقه مندان به موسیقی منتقل خواهد کرد.

مشخصات فنی هدفون سامسونگ یو فلکس

قابلیت پخش موسیقی
قابلیت کنترل صدا و موزیک
وزن
51 گرم
اتصال
بی سیم
میکروفون
قابلیت اتصال همزمان
ورژن بلوتوث
4.2
باتری
باتری لیتیوم پلیمری

نظرات کاربران هدفون سامسونگ یو فلکس

  1. ……

    سلام خواستم بپرسم این هندزفری رم می خوره؟

    • تبلت فون

      سلام. نه دوست عزیز.

  2. Hosein

    سلام ممنون میشم اگر بگین ساخت چین هست یا ویتنام چون دو مدلش تو بازار هست محصول شما کدوم هست؟

    • تبلت فون

      سلام. با بخش فروش هماهنگ کنید مدل موجود با تضمین اصالت هست.

  3. نجمه

    سلام،میخواستم راهنماییم کنید که از بین مدلهای
    sumsung u flex
    sumaung level u pro
    lg hbs810
    lg hbs780
    کدوم وضوح صدا و کیفیت بهتری داره؟

    • تبلت فون

      سلام. بین مدل هایی که فرمودید U Flex کیفیت بالاتری دارد.

  4. سعید

    سلام از مدیر سایت خواهش میکنم راهنمایم کنید ازت میخوام که بگین این کالا اصلی ساخت ویتنامه دکمه سمت چپش دکور نیست اصلی سامسونگ اگر هست تا من سفارش بدم ممنون

    • تبلت فون

      سلام. بله دوست عزیز با تضمین اصالت هست.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *