Silicone Cover For Xiaomi Redmi 5

قاب سیلیکونی گوشی شیائومی ردمی 5

قیمت 85,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی قاب سیلیکونی گوشی شیائومی ردمی 5

کاور سیلیکونی گوشی شیائومی ردمی 5

بعد از معرفی هر گوشی توسط شرکت های سازنده آن، بلافاصله لوازم جانبی آن ها نیز تولید و عرضه می شود. لوازمی چون کیف، قاب، گلس و … این لوازم یا به منظور زیبایی بخشیدن به گوشی ها و یا برای امنیت و محافظت از آن ها تولید می شوند و هر کاربر نیز با توجه به نیازی که دارد لوازم جانبی گوشی خود را تهیه و استفاده می کند. یکی از این لوازم جانبی، قاب گوشی است که برای محافظت از گوشی ها طراحی و ساخته می شود و به دلیل نگرانی کاربران از امنیت گوشی خود، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همین کثرت تقاضا از سوی کاربران موجب تولید انواع و اقسام قاب ها با شکل و ظاهری متفاوت شده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی اند. این تنوع بالا لوازم جانبی موجب شده کاربرها گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند و محصولی رو خریداری نمایند که در میان محصولات مشابه خود دارای بهترین کیفیت است. بنابراین هر یک از این لوازم، باید در زمینه کارکردی خود بهترین باشند تا بتوانند نظر کاربران را جلب کنند. از این رو قاب گوشی که وظیفه محافظت از گوشی را دارد در درجه اول باید از دوام بالایی برخوردار باشد تا بتواند از ورود مستقیم ضربه به گوشی جلوگیری کند. همچنین، علاوه براین ویژگی، یک قاب باید از ظرافت و وزن سبکی نیز برخوردار باشد، تا حجم و وزن گوشی را زیاد تغییر ندهد.

از میان قاب های مختلفی که وجود دارد، یک قابی که تقریبا همه این ویژگی ها را داراست و در بین کاربران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است، قاب سیلیونی می باشد. این قاب با ساختار ماتی که دارد در عین سادگی بسیار زیبا و شیک هست و جلوه خاصی به گوشی می دهد. جنس آن از سیلیکون است که در مقابل ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد و گوشی را در مقابل ضربه و شوک حفظ می کند. قسمت داخلی قاب دارای روکشی مخملی هست که گوشی را به نرمی و لطافت در بر می گیرد و از افتادن هر گونه خط و خشی که امکان دارد خود قاب بر روی گوشی ایجاد کند، جلوگیری می نماید. این قاب لبه بالایی و کناره های گوشی را پوشش می دهد و خیال کاربر را تا حد زیادی از امنیت و سلامت گوشی آسوده می سازد. از ویژگی های دیگر آن دسترسی راحت و آسان استفاده کننده به پورت ها و درگاه های گوشی می باشد. همان طور که در بالا هم اشاره شد ظرافت و دوام بالا و نیز وزن سبک ویژگی هایی هستند که هر قاب خوبی باید از آن برخوردار باشد، قاب سیلیکونی همه این ویژگی ها را داراست و با توجه به وزن کم و ظرافتی که دارد حجم گوشی را زیاد تغییر نمی دهد و همچنین از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار است. از مزایای دیگر این محصول، تنوع رنگی بالای آن می باشد که هر سلیقه ای را پوشش می دهد و کاربر به راحتی می تواند رنگ مورد پسند خود را از میان رنگ های مختلفی که وجود دارد، انتخاب کند. این قاب همچنین نسبت به کیفیتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و هزینه زیادی برای کاربران ندارد.
با توجه ویژگی هایی که برای این محصول ذکر شد، خرید قاب سیلیکونی یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید قاب گوشی می باشد. قاب سیلیکونی برای انواع گوشی ها با برندهای مختلف تولید و عرضه شده که یکی از آن ها گوشی شیائومی ردمی 5 است. فروشگاه تبلت فون که هدف آن ارائه محصولات با کیفیت، با مناسب ترین قیمت به کاربران هست، قاب سیلیکونی این گوشی را نیز، در بین دیگر محصولاتی که دارد، خدمت استفاده کننده های محترم عرضه می دارد تا بتوانند با قیمتی مناسب، محصولی با کیفیت را خریداری کرده و استفاده نمایند. قاب سیلیکونی در انواع رنگ های مختلف در فروشگاه تبلت فون آماده عرضه خدمت همه کاربران عزیز است.

مشخصات فنی قاب سیلیکونی گوشی شیائومی ردمی 5

جنس
سیلیکون
نوع
کاور
ساختار
مات
سطح پوشش
قاب پشتی , لبه بالایی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
قابلیت ویژه
دسترسی آسان به درگاه ها

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از قاب سیلیکونی گوشی شیائومی ردمی 5 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *