Soft Silicone Sport Band For Xiaomi Haylou LS02

بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی هایلو مدل LS02

قیمت 85,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی هایلو مدل LS02

بند ساعت شیائومی Haylou LS02 سیلیکونی طرح اکتیو

بندهای سیلیکونی در طرح و رنگ های مختلف، برای انواع ساعت های هوشمند تولید و عرضه شده و در بین کاربران نیز به خاطر قیمت پایین و تنوع زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. حال یکی از این ساعت هایی که برای آن انواع مختلفی از بند های سیلیکونی طراحی و تولید شده، ساعت هوشمند Haylou LS02 می باشد. بند سیلیکونی طرح اکتیوی از جمله این بندهای سیلیکونیی هست که برای ساعت هوشمند هایلو LS02 ساخته شده است. این نوع بند دارای جنسی بسیار نرم و لطیف می باشد و از بهترین مواد سیلیکونی تولید و روانه بازار شده است.

بند سیلیکونی ساعت هوشمند Haylou LS02 از جمله بهترین بندهایی می باشد که با انتخاب آن می توان به ساعت خود جلوه ای اسپرت بخشید و از استفاده از آن لذت برد. قفل این بند از نوع سگکی می باشد و  به نوعی طراحی شده که با بستن آن اضافه بند در قسمت زیرین بند قرار می گیرد و این خود نیز به زیبایی بند می افزاید. نصب و جداسازی بند سیلیکونی طرح اکتیوی ساعت هوشمند Haylou LS02 نیز بسیار راحت می باشد. به این صورت که هر دو طرف بند دارای پین ضامن دار است که با استفاده از ضامن شان می توان به راحتی بند را به ساعت نصب یا از آن جدا کرد. از دیگر ویژگی های بند سیلیکونی طرح اکتیوی ساعت هوشمند هایلو LS02 می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. این تنوع رنگی و در کنار آن زیبایی بند سبب شده که کاربران جوان نسبت به خرید این بند تمایل بیشتری داشته باشند.

علاوه بر همه این ویژگی هایی که ذکر شد، همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت پایین بند سیلیکونی ساعت Haylou LS02 از جمله دیگر دلایل محبوبیت این نوع بند می باشد. چرا که به خاطر قیمت مناسب آن می توان با تهیه چندین نوع رنگ از این بند در مناسبت های مختلف و متناسب با شرایط زمانی و مکانی که کاربر در آن قرار دارد از این بندها استفاده کند و چهره تازه ای به ساعت خود ببخشد. بند سیلیکونی ساعت هوشمند Haylou LS02 در هر شرایط و محیطی قابل استفاده است و قابلیت شستشو نیز دارد. از دیگر ویژگی های این بند وزن بسیار سبک آن است که سبب می شود تا کاربر به هنگام استفاده از آن بر رو مچ دست خود احساس سنگینی نکند و بتواند مدت زمان طولانیی از این بند استفاده نماید.

مشخصات فنی بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی هایلو مدل LS02

قابل استفاده برای
Haylou LS02
جنس
سیلیکون نرم
نوع قفل
سگکی فلزی
مناسب برای
بانوان و آقایان
ویژگی ها
سهولت تعویض و استفاده
دارای رنگبندی متنوع
کیفیت ساخت بالا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی هایلو مدل LS02 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *