(دیدگاه کاربر 2)

Sport Silicone Band For Galaxy Watch Active 2

بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

قیمت 75,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

رونمایی و عرضه ساعت های هوشمند از همان ابتدا با توجه به قابلیت ها و امکانات جالبی که داشتند با استقبال قابل توجه کاربران همراه بود. اما اضافه شدن قابلیت های کاربردی تر و پیشرفت روز افزونی که این گجت های پوشیدنی با خود به همراه داشته اند، استفاده از این ساعت ها را به مقدار بسیار زیادی افزایش داده است به طوری که امروزه اکثر افراد به جای خرید و استفاده از ساعت های قدیمی که هیچ قابلیتی جز نمایش ساعت نداشتند، ترجیح می دهند تا با صرف کمی هزینه ی بیشتر، ساعت هوشمندی تهیه کرده و از قابلیت های هیجان انگیز آن استفاده نمایند که نمایش ساعت کوچکترین قابلیت آن ها محسوب می شود. فراگیر شدن استفاده از این ساعت ها، تولید انواع لوازم جانبی برای مدل ها و برند های مختلف آن را نیز در پی داشته است. اکثر ساعت های هوشمند به نحوی طراحی شده اند که بند آن ها قابل تعویض می باشد. در نتیجه بند این گجت های پوشیدنی یکی از لوازم جانبی تولید شده برای این ساعت ها می باشد که از جذابیت بالایی نیز نزد کاربران برخوردار است.خرید بند سیلیکونی ساعت هوشمند مدل دکمه ای

بند سیلیکونی ساعت سامسونگ Galaxy Watch Active 2 مدل دکمه‌ای

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 از قابلیت تعویض بند پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با خرید بند سیلیکونی Samsung Galaxy Watch Active 2 در رنگ‌بندی متنوع ظاهر جدیدی برای ساعتتان در نظر بگیرید. این بند سیلیکونی دارای قفلی از نوع دکمه‌ای است که به راحتی روی مچ دستتان چفت می‌شود. در اثر فعالیت زیاد از مچ دستتان جدا نمی‌شود. در برابر آب هم مقاوم است و آسیب نمی‌بیند. بند سیلیکونی Galaxy Watch Active 2 منعطف است و از نظر کیفیت و دوام جزو بهترین لوازم جانبی گلکسی Watch Active 2 شمره می‌شود.

از مواردی که هنگام خرید بند گلکسی واچ اکتیو 2 باید به آن توجه کنید، می‌توان به کیفیت، دوام، کارایی این بند برای استفاده در موقعیت دلخواه اشاره نمود.

در نهایت می توان گفت، با توجه به قیمت مناسبی که بند سیلیکونی ساعت Active 2 مدل دکمه‌ای دارد، به سادگی می‌توانید با صرف کمترین هزینه بند مورد نظر خود را انتخاب کرده و ظاهری جدید به ساعت هوشمند خود ببخشد. بند سیلیکونی گلکسی Watch Active 2 را همین حالا می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

توجه: این بند برای هر دو سایز 40 و 44 مناسب می باشد.

مشخصات فنی بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

قابل استفاده برای
Galaxy Watch Active 2
جنس
سیلیکون
نوع قفل
پین بند
مناسب برای
آقایان و بانوان
ویژگی ها
دارای رنگبندی متنوع
مقرون به صرفه و زیبا
سهولت تعویض و استفاده

نظرات کاربران بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

  1. nimahsb (مالک تایید شده)

    بسیار راحت و شیک، رنگ ارغوانیش واقعا جذاب

  2. صادق

    سلام. آیا این بند مناسب صفحه ۴۴ هست؟

    • تبلت فون

      سلام. بله بند در هر دو مدل یکی هست

    • تبلت فون

      سلام. بله بند در هر دو مدل یکی هست

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *