Xiaomi Mi 9 Pro

گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو

گوشی‌های خط تولید می (Mi) شیائومی همواره نشان داده‌اند لیاقت این را دارند تا جزو بهترین موبایل‌های بازار به شمار بروند زیرا امکانات فوق‌العاده را با قیمتی مناسب در اختیار افراد قرار می‌دهند. حالا مدل می 9 پرو هم آمده تا دقیقاً همین رویه را ادامه دهد.

این موبایل با ضخامت 8.9، عرض 74.6 و طول 157.2 میلی‌متری و وزن 196 گرمی بسیار خوش‌دست است. ضمن اینکه به خاطر وجود یک صفحه نمایش 6.39 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2280*1080 پیکسلی، نسبت بدنه به تصویر 85.5 درصدی و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، محتواها مطمئناً با وضوح و شفافیت بالایی پخش می‌شوند.

در جلو و بالای نمایشگر، یک لنز 20 مگاپیکسلی برای به ثبت رساندن تصاویر سلفی به کار رفته حال آن‌که در عقب آن سه لنز 48*12*16 مگاپیکسلی عکسبرداری و فیلمبرداری خواهند کرد و به علاوه، به ویژگی‌هایی نظیر زوم دیجیتالی، فلاش خودکار، تشخیص چهره و لمس کردن برای فوکوس هم تجهیز شده‌اند.

همچون رویه معمول بازار، شیائومی می 9 پرو هم از یک باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت بهره می‌برد و می‌توان را با شارژرهای سریع 40 واتی نیز شارژ کرد. نکته دیگر اینکه، این موبایل از اتصالاتی نظیر وای‌فای، بلوتوث، GPS، VoLTE، NFC و از هم مهم‌تر، شارژ بیسیم با سرعت 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

در مورد مشخصات فنی هم بگوییم که شیائومی در این محصول خود از اندروید 9.0 پای به عنوان سیستم عامل و رابط کاربری MIUI بهره برده است. حال این پوسته نرم‌افزاری و پلتفرم نامبرده با یکی از قدرتمندترین چیپ‌ست‌های بازار نظیر اسنپدراگون 855 و پردازنده گرافیکی Adreno 640 همکاری می‌کند تا با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بتواند نرم‌افزارها و بازی‌های اندرویدی را با بیشترین سرعت ممکن اجرا نماید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *