پرسش های متداول

چگونه به سایت تبلت فون و خرید اینترنتی اعتماد کنم؟

شاید چندین سال پیش اعتماد به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی از سوی کاربران امری دشوار به حساب می‌آمد. ولی امروزه با وجود نهادهای نظارتی و جا افتادن خرید اینترنتی در بین مردم در کنار مزایای غیر قابل انکار خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، مساله تا حد زیادی حل شده است. با این وجود در صورتی که تردید دارید، راه‌هایی برای احراز اطمینان از اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این مسایل، می‌توانید نوشته ” خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت ” را مطالعه کنید.

در چه ساعاتی و در چه زمانی می‌توانم از تبلت فون خرید کنم؟

شما می‌توانید در تمام روزهای هفته و در 24 ساعت از شبانه روز از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خرید نمایید. بدیهی است پردازش سفارش شما در تعطیلات رسمی امکان پذیر نمی‌باشد و به اولین روز کاری پس از ثبت سفارش موکول خواهد شد. بیشتر سفارشات در همان روزِ ثبت، تحویل داده می‌شوند و در صورتی که زمان ثبت سفارش بعد از ساعات کاری ادارات مرسولی باشد، نهایتاً یک روز پس از ثبت سفارش تحویل می‌شوند. زمان تحویل با تیپاکس یک روز و با پست پیشتاز حداکثر 2 روز است.

مراحل ثبت سفارش چگونه است؟

مراحل ثبت سفارش به تفصیل در راهنمای خرید از تبلت فون آمده است. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

سفارش ثبت شده را چگونه می‌توانم پیگیری کنم؟

مراحل پردازش سفارش از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسد. در صورتی که تمایل دارید پیگیری دقیق‌تری انجام دهید، می‌توانید با تماس با کارشناسان بخش فروش، سفارش خود را پیگیری کنید. کارشناسان فروش در تمام ساعات کاری پاسخگویی شما کاربران عزیز خواهند بود. در حالت معمول پس از ثبت سفارش نیازی به تماس با بخش فروش نیست و کارشناسان فروش در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت. ثبت و تکمیل سفارش به منزله اتمام خرید از سمت مشتری است و فرآیند ارسال و تحویل در اولین فرصت آغاز می‌شود.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله در صورتیکه به هر دلیلی دسترسی به سایت برای شما مقدور نیست یا می‌خواهید سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل نمایید. روش پرداخت و دیگر مراحل پردازش سفارش به صورت تلفنی قابل هماهنگی است.

برای اطمینان از مسایلی مانند رنگ، گارانتی و توضیحات مشابه چه راه‌هایی هست؟

برای هماهنگی در مورد این نوع مسایل، می‌توانید با بخش فروش تماس بگیرید. همچنین توضیحات مورد نظر خود -برای مثال رنگ- را می‌توانید در قسمت یاداشت مشتری ثبت نمایید. به دلیل تنوع بالا در رنگ و گارانتی کالا‌ها ممکن است برخی از ویژگی‌ها در صفحه محصول ذکر نشده باشد. این ویژگی‌ها نیز در قسمت یاداشت مشتری قابل ثبت هستند. برای مسایل متفرقه مانند کادوپیچ کردن کالا یا شرایط خاص ارسال، می‌توانید با تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم را صورت دهید.

آیا کالاهای موجود در سایت نو و اصلی هستند ؟

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی تبلت فون نو و اصلی می‌باشند و هیچ گونه کالای کارکرده یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. مهلت تست و گارانتی هفت روز تعویض به همین منظور برای کالاها در نظر گرفته شده است.

در برندهای مختلف، اهمیت کشور سازنده کالا تا چه حدی است؟

آنچه کیفیت کالای دیجیتال مانند گوشی و تبلت را مشخص می‌کند، برند کالا است و امروزه سازندگان بسیار مطرح نیز عموما خط تولید محصولات خود را به کشور چین منتقل کرده‌اند. ممکن است برخی از مدل‌ها خط تولیدی در کشورهای دیگر داشته باشند که این مساله بیشتر سیاست کاری سازندگان است و ربطی به کیفیت کالای مورد نظر ندارد. فروشگاه اینترنتی تبلت فون تعهد می‌کند تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه اصلی هستند.

نحوه تسویه حساب در تهران و شهرستان به چه شکل است؟

برای تسویه حساب در تهران می‌توانید در درب منزل و پس از تحویل گرفتن سفارش هزینه را پرداخت کنید. به علت محدودیت در تعداد کارت‌خوان‌های سیار، ممکن است پیک به همراه خود کارتخوان نداشته باشد. در این صورت می‌توانید هزینه را به طور نقدی پرداخت کنید یا در نزدیکترین عابر بانک یا به طریق اینترنتی هزینه را کارت به کارت نمایید و رسید را به پیک تحویل دهید. فعلا برای شهرستان امکان پرداخت درب منزل مهیا نیست و مشتریان از شهرستان باید فرآیند خرید اینترنتی را تکمیل نموده و هزینه را پرداخت نمایند.

آیا امکان تحویل حضوری سفارش وجود دارد؟

دفتر شرکت تبلت فون به آدرس تهران، خیابان سی تیر (قوام السلطنه سابق) روبروی بانک ملی نبش کوچه ایروان، پلاک 180 واحد 1 روزهای شنبه تا  پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده ارایه خدمات برای مشتریان عزیز می‌باشد. در صورت قطعی بودن سفارش و هماهنگی با بخش فروش فقط امکان مراجعه حضوری فراهم می باشد. لذا لازم است قبل از مراجعه هماهنگی های لازم با بخش فروش انجام شود.

نحوه ارسال کالا چگونه است؟

برای تهران سفارشات نهایتا تا 5 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شوند. هزینه‌ی ارسال برای محدوده داخل تهران، 10 هزار تومان و برای مناطق با فاصله بیشتر بر اساس فاصله محاسبه می‌شود. مرسولات پستی نهایتا تا دو روز پس از سفارش و مرسولات تیپاکس یک روز پس از سفارش در اقصی نقاط کشور تحویل مشتریان عزیز خواهد شد. هزینه ارسال با پست پیشتاز، 10 هزار تومان می‌باشد که در هنگام ثبت سفارش به قیمت کالا اضافه می‌گردد و هزینه ارسال تیپاکس در مقصد به طور نقدی از مشتری دریافت می‌شود. هزینه ارسال تیپاکس در حدود 15 تا 20 هزار تومان است. امکان ارسال سفارشات ضروری از طریق باربری و ترمینال نیز وجود دارد. بدیهی است هزینه ارسال از این طریق به عهده خود مشتری خواهد بود.

شرایط برگشت و انصراف از سفارش چگونه است؟

سفارشات شما در صورتی که ارسال شده باشند قابل برگشت نیستند. برای انصراف از سفارش می‌توانید هماهنگی‌های لازم را از طریق تماس تلفنی انجام دهید.

شرایط مهلت تست هفت روزه به چه شکل است؟

مهلت تست هفت روزه برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه در نظر گرفته شده و یکی از اصلی‌ترین حقوق مشتریان و تعهدات تبلت فون می‌باشد. در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در طی مهلت هفت روزه، فروشگاه موظف است کالا را با یک کالای بدون مشکل و نو تعویض کند. تمام کالاهای فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند و با تضمین اصل بودن به فروش می‌رسند.

آیا تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده برای کالاها در سایت دقیق است؟

تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده در فروشگاه اینترنتی تبلت فون عین واقع است و در صورت وجود هرگونه مغایرت و نارضایتی مشتریان، سفارش قابل استرداد است.

آیا نیاز است پس از تحویل گرفتن کالا برنامه خاصی روی آن نصب شود؟

برای استفاده از کالاهای عرضه شده روی سایت، هیچ گونه اقدام اضافی نیاز نیست و تمام گوشی‌ها و تبلت‌های موجود به راحتی قابل استفاده هستند. نصب پکیج برنامه‌ها نیز به دلیل راحتی کاربران می‌باشد. این برنامه‌ها از طریق اینترنت قابل دانلود و نصب هستند و درضمن عموماً رایگان می‌باشند. به همین دلیل هیچ هزینه‌ای بابت نصب این برنامه‌ها روی گوشی یا تبلت از مشتریان دریافت نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "پرسش های متداول"

  1. سلام ممنون از فروشگاه خوبتون✋⁦🙏
    همه چی عالی⁦⁦✔️⁩
    رسیدگی👍
    ارسال👍
    پیگیری👍
    محصولات اصلی👍
    ضمانت👍
    پاسخگویی👍
    قیمت ها👍
    حمایت از مشتری👍
    سپاس فراوان از تبلت فون🙏🙏🙏

  2. سلام میخواستم بدونم موقع پرداخت درب منزل میشه مقداری رو کارت کشید و مقداری رو نقدی پرداخت کرد؟

  3. سلام ببخشید من میخوام هدست واقعیت مجازی شاینکن 2 رو بخرم میخواستم بدوم چقدر طول میکشه دستم برسه من در تهران هستم

  4. سلام
    من آخر وقت شنبه 11آذرماه هزینه سفارش گوشی htc m9 plus و گارد و گلسش رو پرداخت کردم.(با پست تیپاکس)
    تا الان بایستی کد رهگیری ارسال میشد. میشه لطفا جواب بدید چرا ارسال نشده؟

  5. سلام.یه سوال داشتم.این دی وی دی که با دستگاه وی آر فرستادین بازیاشو تو گوشی نصب کردم.میشه راهنمایی کنید که چه جوری میتونیم با دستگاه وی آر اجراش کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  6. سلام .من سفارش یکی از محصولاتتونو دادم اما داخل حساب کاربری ،سفارش لغو شده ثبت شده .راهنمایی ام کنید ممنون

  7. سلام من میخوام یک قاب سیلیکونی ایفون سفارش بدم بعد تو سبد خرید سفارش رو نوشه ابی تیره رایگان مشکی رایگان بعد جلوش زده سی و نه هزار تومن میخواستم بدونم اگه سفارش بدم هر دو رنگ قاب واسم پست میشه؟

  8. با سلام
    من چند سالی هست که اینترنتی خرید می کنم و خیلی راضی هستم. وقتی یک فروشگاه نماد اعتماد رو داره خیلی راحت میشه بهش اعتماد کرد و نگران نبود.
    من امروز یه اسمارت واچ سامسونگ گرفتم ازین سایت که همین رو در**** هزار تومن بیشتر قیمت زدن.
    متشکرم تبلبت فون عزیز

  9. بنده پس از کلی جستجو تو سایتهای مختلف و یوتیوب چند مدل ساعت سیم کارت خور بدرد خور پیدا کردم…، جای تعجب که هیچ کدوم تو هیچ سایت یا فروشگاه ایرانی نیست چون هم زبان فارسی ساپورت میکنن هم با همه اپراتورا سازگارن…!!!
    تازه کیفیت ساختشون هم تو هر نوع تستی خوب بوده، فیلماشون هم تو یوتیوب هست هم تو آپارات.
    خواهشمندم این سه مدل رو موجود کنین…،
    1: No.1 D5 plus
    2: Finow X5 plus
    3: Lemfo LEM5

  10. سلام ،خسته نباشید
    من روز پنج شنبه محصولی سفارش دادم از سایت شما،تیپاکس
    هنوز به دستم نرسیده،چطور میتونم پیگیری کنم؟

  11. سلام ببخشید چه ضمانتی وجود داره که شما گوشه اصلی بفرستین؟
    و چجور باید به شما اعتماد کرد که 2 میلیون رو بریزیم به حسابتون و بعد شما گوشی رو بفرستین؟
    حالا تازه اگه بفرستین همونی باشه که ماسفارش دادیم؟
    موندم بخدا خرید کنم ازتون یا نه
    کاش حداقل جنس رو میفرستادین و بعد نقدا پول رو دریافت میکردین
    این موارد خیلی ذهن من و دیگران رو مشغول کرده
    اگه این مورد دریافت پول نقدی رو روبراه کنید با این قیمتایی که شما زدین مشتریاتون چن برابر میشه

    1. سلام. دوست عزیز سایت دارای نماد اعتماد می باشد. تمامی کالا ها دارای تضمین سلامت و اصالت هستند. این امکان که وجه رو بعد از دریافت کالا پرداخت کنید فعلا برای شهرستان ها ممکن نیست. اگر تهران اشنا دارید می توانیم کالا سفارش داده شده را برای ایشان بفرستیم تا هنگام تحویل پرداخت کنند.

  12. سلام
    خیلی از گوشی ها شارژر بی سیم یا هندزفری قوی دارند درخیلی از سفارشاتی ک دوستانم داشته اند عوض شده و اجناس فیک جایگزین شده اند
    شما تضمین میکنید که لوازم جانبی گوشی اصلی باشد؟؟؟؟؟؟