قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S22 مدل Protective Standing

Galaxy S22 Protective Standing Cover EF-RS90

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Protective Standing Cover EF-RS90

قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S22 مدل Protective Standing

برای اینکه بدنه گوشی را از ضربه‌های شدید در امان نگه دارید و از عدم آسیب به ان مطمئن باشید خرید قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S22 مدل Protective Standing پیشنهاد مناسبی برای شماست. این کاور پروتکتیو اس ۲۲  بر اساس گفته سامسونگ ضدضربه است. در صورتی که گوشی از ارتفاع نسبتا بالایی سقوط کند تا حد زیادی از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌شود.

طراحی کاور ضد ضربه گلکسی اس ۲۲

لایه محافظ قاب اصلی اس ۲۲ مطابق با استانداردهای نظامی آزمایش و تولید شده است. پس گوشی موبایل‌تان را از صدمات ناشی از افتادن و سقوط موبایل محافظت نمایید و کم‌تر نگران صدمه دیدن آن باشید.

طبق ادعای سامسونگ قاب ضدضربه Galaxy S22 بر اساس استانداردهای (MIL-STD-810G Transit Drop) برای سقوط از ارتفاع 1.5 متری به سطح فولادی، در دمای بین 15 درجه سانتیگراد تا 35 درجه سانتیگراد با رطوبت نسبی 0 تا 80 درصد آزمایش شده است. این استاندارد طبق نتایج آزمایش معتبر است، این عملکرد ممکن است بسته به شرایط استفاده واقعی و سایر عوامل متفاوت باشد.

پیشنهاد می شود قبل از استفاده از Wireless PowerShare، قاب سامسونگ پروتکتیو استندینگ را از گوشی جدا کنید.

با استفاده از این کاور عملکرد 5G ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد.

کاور اصلی گلکسی اس ۲۲ دارای استند نگهدارنده است

با استفاده از قابلیت استند شدن این محافظ می‌توانید به‌راحتی و با زاویه مناسب صفحه نمایش گوشی را مشاهده نمایید. پایه استند قاب سامسونگ اس ۲۲ قابلیت نمایش محتوای صفحه را برای تنظیم در دو زاویه ۴۵ یا ۶۰ درجه مهیا می‌کند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Protective Standing Cover EF-RS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *