قاب سیلیکونی اصلی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S22

Galaxy S22 Silicone Cover EF-PS90

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Silicone Cover EF-PS90

قاب سیلیکونی اصلی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S22

هم‌زمان با معرفی گوشی اس ۲۲ سامسونگ لوازم جانبی اورجینال Galaxy S22 نیز معرفی گردیده است. مسلما از نظر کیفیت و کارایی اکسسور‌ی های تولید شده توسط خود این برند به مراتب خوش‌ساخت‌تر هستند. قاب سیلیکونی اصلی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S22 یکی از پرطرفدارترین انواع قاب این گوشی خوانده می‌شود که در ادامه مشخصات نسبتا کاملی توضیح خواهیم داد.

کاور سیلیکونی گلکسی اس ۲۲ نرم و منعطف

کاور سیلیکونی اصلی S22 همانند دیگر قاب های گوشی سیلیکونی انعطاف‌پذیر و نرم است. ظاهری ساده و در عین حال شیک و جذاب دارد و با در دست گرفتن آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از قابلیت Wireless PowerShare کاور سیلیکونی را از روی گوشی بردارید.

محافظ مناسب برابر ضربه، خراش و آسیب‌های احتمالی دیگر

قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S22 ضخامت نسبتا کمی دارد. باریک و نازک است اما سپر مناسبی برای محافظت از گوشی شما در مقابل ضربه‌های احتمالی است. از آنجایی که بافت نرمی دارد به‌راحتی داخل کیف و جیب شما قرار می‌گیرد. کاور سیلیکونی اس 22 برند سامسونگ لبه‌های بالا و پایین و لبه‌های کناری را تحت حفاظت خود قرار می‌دهد.

رنگ بندی متنوع قاب سیلیکونی اصلی S22

اگر علاقه‌مند به قاب‌های رنگی گوشی اس ۲۲ هستید باید بگوییم که این کاور تنوع رنگ قابل قبولی دارد. بنابراین می‌توانید رنگ قاب را نزدیک به رنگ بدنه گوشی انتخاب کنید.

دیگر لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را می‌توانید با تضمین سلامت و مهلت تست کالاها از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Silicone Cover EF-PS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *