قاب محافظ دوربین نیلکین شیائومی 14 پرو مدل Camshield Prop

Nillkin Camshield Prop case for Xiaomi 14 Pro

قیمت 799,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Camshield Prop case for Xiaomi 14 Pro

قاب محافظ دوربین نیلکین گوشی شیائومی 14 پرو مدل Camshield Prop

دوست دارید به‌صورت هم‌زمان هم از بدنه گوشی و هم از لنز دوربین آن محافظت کنید؟ خرید قاب نیلکین گوشی شیائومی Xiaomi 14 Pro گزینه‌ی امن و مناسب برای اسمارت فون شما خواهد بود. اگر بخواهید یک گلس برای لنز دوربین گوشی موبایل‌تان بخرید، امنیت آن را تضمین کرده‌اید. اما در نظر داشته باشید نصب گلس روی لنز دوربین از هر نوعی که باشد تا حدی کیفیت دوربین را کاهش خواهد داد. این کاور محافظ نه تنها پشت گوشی و اطراف آن را پوشش می‌دهد، بلکه مجهز به یک کاوری است که از لنز دوربین محافظت می‌کند. در مواقع لازم نیز می‌توانید به‌راحتی آن را باز کرده و به عنوان استند از آن استفاده کنید.

این قاب شیائومی ۱۴ پرو چندین ویژگی و قابلیت‌ دیگر دارد که در زیر به آن اشاره کرده‌ایم. قاب محافظ دوربین نیلکین گوشی Xiaomi 14 Pro را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون با قیمت مناسب، تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست خریداری نمایید.خرید قاب محافظ دوربین نیلکین شیائومی 14 پرو مدل Camshield Prop

مشخصات قاب محافظ دوربین نیلکین Xiaomi 14 Pro مدل Prop

  • این کاور گوشی از ترکیب سه متریال پلی کربنات، تی پی یو و فلز (قسمت مربوط به دوربین) ساخته شده است. کلیت کاور از TPU و PC با کیفیت و سازگار با محیط زیست تولید شده و قسمت دوربین پشت، از آلیاژ بسیار با کیفیتی طراحی و ساخته شده است.
  • اصلی‌ترین دلیل نام گرفتن قاب Nillkin Camshield Prop به این نام، همین قابلیت محافظت از لنز دوربین گوشی است.
  • قاب نیلکین گوشی شیائومی Xiaomi 14 Pro، به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری شده است. با ابعاد این گوشی سازگاری دارد و پورت‌های شارژر، اسپیکر و هندزفری گوشی کاملا در دسترس قرار دارند.
  • داخل این قاب نیلکین گوشی شیائومی 14 پرو بسیار صیقلی بوده و از این رو از افتادن خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند.
  • قسمت مربوط به دوربین به نحوی طراحی شده است که قابلیت باز و بسته شدن را دارد و همچنین می توان از آن به عنوان استند استفاده کرد و کار با گوشی را برای کاربر راحت تر کرد.
  • با نصب این کاور، بدنه گوشی، دوربین و لبه‌های آن از ضربه و خط و خش در امان خواهند بود. این قاب گوشی Xiaomi 14 Pro، دارای جنسی بسیار مرغوب می باشد که هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم اینکه تا حد زیادی گوشی را از آسیب های احتمالی ایمن نگه می دارد.
  • با خرید قاب نیلکین گوشی Xiaomi 14 Pro می‌توانید ظاهری جذاب و لوکس برای گوشی موبایل‌تان در نظر بگیرید. هرچند که این قاب تنوع رنگی کمی دارد، با این حال رنگ‌بندی عرضه شده برای آن خاص و منحصربفرد است.

مشخصات فنی Nillkin Camshield Prop case for Xiaomi 14 Pro

جنس
فلز (کاور دوربین) + TPU (فریم کاور) + پلی کربنات (پشت کاور)
برند
نیلکین
سطح پوشش
قسمت پشت + دوربین + لبه ها
ویژگی ها
ساخته شده از موادی با کیفیت بسیار خوب
قابلیت استند شدن به صورت افقی
پوشش روی دوربین برای جلوگیری از آسیب به آن
ظرافت و حجم کم کاور
ظاهری شیک و زیبا با رنگ بندی منحصر به فرد

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Camshield Prop case for Xiaomi 14 Pro به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *