محافظ صفحه نمایش مچ بند شیائومی Band 8 Pro مدل TPU

Xiaomi Band 8 Pro Screen Protector

قیمت 65,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi Band 8 Pro Screen Protector

محافظ صفحه مچ بند شیائومی Band 8 Pro مدل TPU

می‌دانید که نمایشگر ساعت و مچ بند هوشمند یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. اگر آسیب ببیند به عبارتی لذت استفاده از اسمارت واچتان را از دست خواهید داد. به هر علتی ممکن است نمایشگر ضربه ببیند. بشکند، ترک بردارد و یا خط و خش بگیرد. بنابراین لازم است با خرید محافظ صفحه ساعت شیائومی بند ۸ پرو مدل TPU به‌خوبی از این بخش حیاتی محافظت کنید. قبل از خرید محافظ تمام صفحه Mi Band 8 Pro حتما مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید. این محافظ تمام صفحه را می‌توانید با قیمت مناسب، با تضمین سلامت از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

مشخصات و ویژگی های محافظ صفحه ساعت Xiaomi Band 8 Pro

  • محافظ صفحه مچ بند Band 8 Pro شیائومی از جنس TPU یا همان پلی اورتان است. یعنی گلس نیست و حالت شکننده هم ندارد. تقریبا منعطف است. بنابراین اگر ضربه‌ای به نمایشگر مچ بند وارد شد با تکه‌های شکسته گلس مواجه نخواهید شد. علاوه بر این خطری هم برای انگشتان دستتان ایجاد نمی‌کند.
  • این محافظ نمایشگر شیائومی Band 8 Pro از نوع تمام صفحه است. به این معنی که نمایشگر ساعتتان را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. حتی خمیدگی لبه‌های آن را. بنابراین از نظر ایمنی بهتر است.
  • محافظ صفحه شیائومی بند 8 پرو مدل تمام صفحه نصب بسیار راحتی دارد. روی نمایشگر قرار می‌گیرد و از آن در برابر خط و خش و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.
  • محافظ صفحه مچ بند شیائومی Band 8 Pro، تا حد زیادی کیفیت محتوای نمایشگر مچ بند را حفظ می‌کند. به این علت که نازک و باریک است، از این رو تاثیر چندانی بر وضوح نمایشگر مچ بند و همچنین کیفیت تاچ صفحه نمایش مچ بند می بند ۸ پرو نخواهد داشت.

به‌نظر می‌رسدکه، قیمت محافظ صفحه ساعت شیائومی Band 8 Pro مدل TPU با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات اصلی این اسکرین پروتکتر ساعت، مناسب تعیین گردیده است. می‌توانید با خرید محافظ صفحه می بند 8 پرو شیائومی با صرف هزینه کم، به‌خوبی از نمایشگر ساعتتان مراقبت کنید.

مشخصات فنی Xiaomi Band 8 Pro Screen Protector

ضد خش
مقاوم در برابر ضربه
نصب آسان
ضخامت
0.3 ميلی متر
سایر ویژگی ها
وضوح و شفافیت عالی
مطابق با مدل دستگاه و پوشش دهی قابل قبول
عدم تغییر کیفیت تصویر نمایش داده شده
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و چربی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Xiaomi Band 8 Pro Screen Protector به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *