کاور هندزفری ایرپاد 3 Apple AirPods مدل Luxury Armor

Luxury Armor Cover Case for Apple AirPods 3

قیمت 159,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Luxury Armor Cover Case for Apple AirPods 3

کاور هندزفری ایرپاد 3 Apple AirPods مدل Luxury Armor

با خرید کاور هندزفری ایرپاد 3 Apple AirPods مدل Luxury Armor با اطمینان خاطر از کیس هدفون گران قیمت‌تان محافظت کنید. کاور ایرپاد ۳ با استانداردهای ویژه‌ای طراحی شده که آن را به یک محافظ ضد ضربه تبدیل می‌کند و اجازه نمی‌دهد خط و خشی روی کیس ایرپاد 3 بیفتد.

محافظ و کاور ایرپاد 3 اپل مدل Luxury Armor از پلاستیک فشرده شده ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. این محافظ ضد ضربه اپل ایرپاد ۳ ، به‌صورت ۳۶۰ درجه کیس ایرپاد 3 را دربرمی‌گیرد و در صورتی که هندزفری از ارتفاع زیادی از دستتان بیفتد آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

مزیت خرید کاور هندزفری ایرپاد 3 Apple AirPods مدل Luxury Armor تنها به ضربه‌گیری ختم نمی‌شود. این کاور بسیار زیبا و خوش‌ساخت است. در چندین رنگ‌ متنوع تولید شده و می‌توانید با نظر شخصی‌تان رنگ آن را انتخاب کنید.

ویژگی‌های محافظ ایرپاد ۳

  • کاور ضد ضربه ایرپاد 3 کاملا ضدضربه و ایمن است. قابلیت آنتی شوک دارد. اگر هندزفری از دستتان بیفتد. کیس هندزفری آسیب نمی‌ماند. البته توجه داشته باشید که این تضمین ایمنی در صورتی است که ارتفاع سقوط هندزفری چندان زیاد نباشد.
  • این کاور ضدشوک مناسب برای اپل ایرپاد سری 3 طراحی شده است. کاور به‌صورت دو تکه جدا از هم بوده که روی کیس سوار می‌شود.
  • کاور هندزفری Apple Airpods 3 مجهز به یک کارابین یا همان حلقه آویز است. به‌راحتی می‌توانید آن را روی بند کیف‌ و یا بند شلوار آویزان کنید.
  • برای دسترسی به چراغ LED و دکمه بلوتوثی شکافی در نظر گرفته شده است که دسترسی به این قسمت‌ را آسان‌تر کرده است. بنابراین هیچ مشکلی برای استفاده از کاور ضد ضربه ایرپادز ۳ نخواهید داشت.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Luxury Armor Cover Case for Apple AirPods 3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *