Motorola Moto Z4

گوشی موبایل موتورولا موتو Z4

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل موتورولا موتو Z4

نمایشگر OLED و 6.4 اینچی موجود در گوشی موتورولا Moto Z4 به یک ناچ قطره‌ای در بالا و نوارهای مشکی رنگ بسیار باریک در اطراف مجهز شده است. قاب پشتی این دستگاه از جنس شیشه می‌باشد اما روی آن پوشش مات به کار رفته تا اثرات انگشت و آلودگی‌ها به این راحتی‌ها روی آن باقی نمانند.

همان‌طور که می‌دانید، با استفاده از برخی لوازم جانبی مخصوص، می‌توان بعضی امکانات را به گوشی‌های موتورولا افزود بنابراین موتورولا Moto Z4 هم از این قاعده مستثنی نیست و آن‌گونه که در تصاویر این دستگاه می‌بینید، در قاب پشتی آن پین‌های طلایی رنگی مشاهده می‌شود که به همین منظور به کار خواهند رفت.

با نگاه کردن به قاب پشتی، خواهید دید که اثری از سنسور اسکنر اثر انگشت نیست و با توجه به اینکه در کناره‌ها نیز جایی برای قرار دادن این حسگر وجود ندارد، شاید از خودتان بپرسید که دقیقاً این سنسور کجاست. در پاسخ باید بگوییم که کمپانی آمریکایی از نمونه اپتیکال این حسگر در زیر صفحه نمایش بهره برده است. یک نکته دیگر که بد نیست به آن اشاره کنیم، حضور جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌باشد که پیش از این و در برخی مدل‌ها مشاهده نمی‌شد.

چیپ‌ست هشت هسته‌ای کووالکوم اسنپدراگون 675 و پردازنده گرافیکی Adreno 612 مطمئناً می‌توانند با سرعت بالایی بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را اجرا کنند و در کنار رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی که اتفاقاً امکان افزایش ظرفیت آن با مموری کارت میکرو SD به میزان 1 ترابایت نیز وجود دارد، حتماً از نظر حافظه به مشکل برنخواهید خورد.

در قاب پشتی یک لنز 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 وجود دارد که به تکنولوژی ثابت‌سازی اپتیکال تصاویر مجهز شده و با توجه به بهره‌مندی از شیوه چند لایه پردازشی، عکس‌های بسیار باکیفیتی به ثبت خواهد رسید. همین فناوری‌ها نیز برای دوربین جلوی 25 مگاپیکسلی به کار رفته‌اند تا تصاویر سلفی هم از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

بهبود عکسبرداری در شب، یکی از اولویت‌های شرکت‌های تولیدکننده گوشی به شمار می‌رود و موتورولا هم برای این‌که در حد و اندازه خودش نقشش را ایفا کند، سراغ تصویربرداری پردازشی رفته است به همین دلیل موتورولا Moto Z4 دارای گزینه نایت ویژن (Night Vision) است که هشت فریم از یک عکس را یکی می‌کند و شفافیت را افزایش می‌دهد و نویز را کاهش.

در نهایت به باتری این گوشی 7.4*75*158 میلی‌متری و 165 گرمی می‌رسیم که ظرفیتی برابر با 3000 میلی‌آمپر بر ساعت دارد. ضمن اینکه با وجود شارژر سریع 15 واتی امکان پر کردن این منبع از طریق پورت USB-C فراهم شده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل موتورولا موتو Z4 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *