Nillkin CarboProp Magnetic Aramid fiber case for Samsung Galaxy S24 Ultra

قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا

قیمت 919,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا

قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ گلکسی اس۲۴ الترا

دوست دارید به‌صورت هم‌زمان هم از بدنه گوشی و هم از لنز دوربین آن محافظت کنید؟ خرید قاب نیلکین مدل CarboProp گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra گزینه‌ی امن و مناسب برای اسمارت فون شما خواهد بود. اگر بخواهید یک گلس برای لنز دوربین گوشی موبایل‌تان بخرید، امنیت آن را تضمین کرده‌اید. اما در نظر داشته باشید نصب گلس روی لنز دوربین از هر نوعی که باشد تا حدی کیفیت دوربین را کاهش خواهد داد. این کاور محافظ نه تنها پشت گوشی و اطراف آن را پوشش می‌دهد، بلکه مجهز به یک کاوری است که از لنز دوربین محافظت می‌کند. در مواقع لازم نیز می‌توانید به‌راحتی آن را باز کرده و به عنوان استند از آن استفاده کنید.خرید قاب فیبری نیلکین گوشی اپل ایفون 15 پرو مکس

این قاب چندین ویژگی و قابلیت‌ دیگر دارد که در زیر به آن اشاره کرده‌ایم. قاب فیبر نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون با قیمت مناسب، تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست خریداری نمایید.

مشخصات قاب نیلکین گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra مدل CarboProp

  • این کاور گوشی از ترکیب چند متریال از جمله فیبر، فلز و TPU (لبه های کاور) ساخته شده است. کلیت کاور از فیبر بسیار مقاوم و با کیفیت تولید شده و قسمت دوربین پشت، از آلیاژ بسیار با کیفیتی طراحی و ساخته شده است.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم این کاور گلکسی S24 الترا قابلیت MagSafe بودن آن است که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون در آوردن کاور بتواند گوشی خود را با استفاده از شارژرهای بی سیم شارژ نماید.خرید قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا
  • قاب فیبر گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra، به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری شده است. با ابعاد این گوشی سازگاری دارد و پورت‌های شارژر، اسپیکر و هندزفری گوشی کاملا در دسترس قرار دارند.
  • داخل این قاب نیلکین گوشی گلکسی اس۲۴ الترا بسیار صیقلی بوده و از این رو از افتادن خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند.
  • قسمت مربوط به دوربین به نحوی طراحی شده است که قابلیت باز و بسته شدن را دارد و همچنین می توان از آن به عنوان استند استفاده کرد و کار با گوشی را برای کاربر راحت تر کرد.
  • با نصب این کاور، بدنه گوشی، دوربین و لبه‌های آن از ضربه و خط و خش در امان خواهند بود. این قاب گوشی Galaxy S24 Ultra، دارای جنسی بسیار مرغوب می باشد که هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم اینکه تا حد زیادی گوشی را از آسیب های احتمالی ایمن نگه می دارد.
  • با خرید قاب نیلکین گوشی Samsung S24 Ultra می‌توانید ظاهری جذاب و لوکس برای گوشی موبایل‌تان در نظر بگیرید. هرچند که این قاب تنوع رنگی زیادی ندارد، با این حال رنگ‌ و طرح عرضه شده برای آن خاص و منحصربفرد است.

مشخصات فنی قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا

برند
نیلکین
جنس
فیبر + TPU
سطح پوشش
پشت گوشی + لبه ها
سایر ویژگی ها
ساخته شده از موادی با کیفیت بسیار بالا
دارای محافظ دوربین برای جلوگیری از آسیب به آن
پشتیبانی از شارژرهای بی سیم
قابلیت استند شدن
ظاهری بسیار شیک و زیبا
مقاومت عالی در برابر ضربه و شوک
دارای لبه هایی از جنس TPU برای سهولت استفاده از آن و جلوگیری از افتادن خط و خش بر روی گوشی
برش دقیق محل پورت ها و درگاه های گوشی
ساخته شده دقیقا مطابق با سایز و حجم گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از قاب فیبری نیلکین گوشی سامسونگ اس۲۴ الترا به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *