(دیدگاه کاربر 1)

Samsung Galaxy Watch 46mm Silver

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی متر نقره ای

بزودی

نقد و بررسی اجمالی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی متر نقره ای

پس از موفقیت هایی که ساعت های هوشمند Samsung Gear S3 برای سامسونگ به ارمغان آوردند، حالا نوبت به رونمایی و عرضه ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch می رسد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو اندازه 42 و 46 میلی متر و همچنین در سه رنگ مشکی، نقره ای و رزگلد که البته رنگ رزگلد آن منحصر به نسخه 42 میلی متری ساعت می باشد، عرضه می شود. اگر پیش از این از کاربران نسخه Frontier ساعت Gear S3 بوده اید، طراحی Galaxy Watch برای شما آشنا خواهد بود. یک بازل گردان که با چرخش آن در میان صفحه های ساعت هوشمند جا به جا می شوید و همچنین دو دکمه فیزیکی که با توجه به پوشش خود به سادگی قابل تشخیص می باشند، اصلی ترین و جلب توجه کننده ترین ویژگی های ظاهری Galaxy Watch محسوب می شوند. یکی از این دو دکمه فیزیکی کاربر را به صفحه اصلی یا صفحه Home منتقل می کند در حالی که دکمه دوم، یک دکمه قابل شخصی سازی بوده و می توان اجرا یک برنامه یا آغاز یک فعالیت را روی آن تنظیم کرد.

صفحه نمایش نسخه 46 میلی متر Galaxy Watch یک صفحه نمایش 1.3 اینچ و صفحه نمایش نسخه 42 میلی متر آن یک صفحه نمایش 1.2 اینچ می باشد. صفحه نمایش ساعت نیز از نوع Super AMOLED می باشد که رزولوشن آن برابر با 360 × 360 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 390 پیکسل بر اینچ می باشد. جنس بدنه Galaxy Watch از فلزی بسیار با کیفیت می باشد که در دست بودن آن نیز احساسی بسیار خوب به کاربر منتقل می کند. سامسونگ ادعا می کند که باتری به کار رفته در ساعت جدیدش، قابلیت 4 روز روشن نگه داشتن این ساعت هوشمند را دارد که در صورت اثبات درستی این ادعا، عملکرد بسیار خوب باتری، یک مزیت بسیار بزرگ برای Galaxy Watch محسوب خواهد شد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch بدون شک یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار می باشد که بازل گردان آن، طراحی زیبا، حضور دو دکمه فیزیکی کاربردی، عملکرد بسیار خوب باتری، سخت افزار قدرتمند و سیستم عامل Tizen، از جمله ویژگی های جذاب آن محسوب می شوند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی متر نقره ای

ابعاد
13 × 46 × 49 میلی‌متر
وزن
63 گرم
فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
فلز
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360 × 360
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
278 پیکسل بر اینچ
سایر قابلیت های صفحه نمایش
مجهز به محافظ گوریلا گلس DX+
مجهز به قابلیت Always-on display
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه
Wi-Fi
بلوتوث
GPS
سیستم عامل
تایزن
پردازنده
1.5 گیگاهرتز Dual-Core
حافظه‌ی RAM
750 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید 5 و بالاتر از آن
سازگار با گوشی‌های Iphone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالا
حسگرها
شتاب سنج - ژیروسکوپ - سنجش نور محیط - شمارش ضربان قلب
ظرفیت باتری
472 میلی‌آمپرساعت
قابلیت های ویژه
ضدآب
اقلام همراه
شارژر وایرلس

نظرات کاربران ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی متر نقره ای

  1. m.hamedi

    من این ساعت رو برای همسرم کادو خریدم . کارایی زیبایی و ظاهر همه چی عالی . خرید این ساعت رو توصیه میکنم. ممنون از تبلت فون که خرید رو برام راحت کرد و به سرعت به دستم رسوند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *