Xiaomi Mi CC9

گوشی موبایل شیائومی می CC9

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل شیائومی می CC9

بر خلاف مدل می 9 تی که بیشتر به کسانی پیشنهاد می‌شود که دنبال گوشی‌های شبه پرچمدار می‌گردند ولی باید بگوییم که مدل می CC9 به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند صاحب یک موبایل با ارزش خرید بسیار بالا شوند.

این محصول شیائومی با نمایشگر 6.39 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس جزو باکیفیت‌ترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود. این پنل 86 درصد نمای جلویی موبایل را پوشش می‌دهد. ضمن اینکه وزن شیائومی می 9 لایت به 179 گرم و ضخامت، عرض و طول آن هم به ترتیب به 8.7*74.5*156.8 میلی‌متر می‌رسد.

نهایت روشنایی به ثبت رسیده برای این مدل 600 نیت می‌باشد و از حالت HDR هم پشتیبانی می‌کند. به علاوه، روی صفحه نمایش پوشش گوریلا گلس 5 به کار رفته است تا نتوان به این راحتی‌ها روی آن خط و خش ایجاد کرد.

چیپ‌ست به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون 710 و پردازنده گرافیکی آن Adreno 616 است تا به همراه رم 6 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی بتوانیم شاهد عملکرد سریعی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها باشیم.

در قاب پشتی این دستگاه سه لنز اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/1.8، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق به کار رفته‌اند تا بتوانند جزئیات بیشتری را پوشش دهند و تصاویر پرتره باکیفیتی بگیرند. یک نقطه قوت این گوشی آن است که می‌توان با سنسور مخصوص به عکسبرداری در شب، عکس‌هایی گرفت که نویز کمی دارند. در جلو نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر HD به ثبت برساند.

باتری این دستگاه 4030 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد و با توجه به وجود شارژر 18 واتی، امکان شارژ کردن آن در مدت 2 ساعت فراهم شده است.

Wi-Fi ac، بلوتوث 5.0، دو سیمکارت بودن یا محل قرار دادن مموری کارت میکرو SD و سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش سایر امکانات شیائومی می 9 لایت به شمار می‌روند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل شیائومی می CC9 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *