آموزش جفت سازی ساعت Samsung Gear S3 با گوشی‌های اندرویدی و آیفون

برخلاف ساعت هوشمند Gear S2 که در زمان عرضه خود فقط با گوشی‌های سامسونگ قابل جفت‌سازی بود و برای جفت‌سازی با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگ نیز دردسرهای خاص خود را داشت، نسل جدید ساعت‌های این کمپانی یعنی Samsung Gear S3 با تمامی گوشی‌های اندرویدی و حتی آیفون‌ها بدون هیچ محدودیتی می‌تواند جفت شود. روال کار برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS کاملا روتین و ساده است. در ابتدا به سراغ گوشی‌های اندرویدی خواهیم رفت.

جفت‌سازی ساعت سامسونگ Gear S3 با گوشی‌های اندرویدی

برای آغاز مراحل جفت‌سازی ابتدا لازم است که اپلیکیشن Samsung Gear روی گوشی موبایل‌تان نصب شود. این اپلیکیشن را می‌تواند از پلی‌استور گوگل و یا گلکسی اپ در گوشی‌های سامسونگ دانلود و نصب کنید. با روشن کردن ساعت Gear S3 پیغامی مبنی بر دانلود و نصب این اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. پس از نصب، از روشن بودن بلوتوث گوشی‌تان اطمینان حاصل کرده و سپس اپلیکیشن را باز کنید و روی گزینه “CONNECT TO GEAR” کلیک کنید.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر S3 با گوشی‌های اندرویدی

سپس گوشی‌تان به دنبال دستگاه‌های Gear موجود در دامنه بلوتوث‌تان گشته و Gear S3 را پیدا می‌کند. حال هم در نمایشگر گوشی و هم در نمایشگر ساعت پیغامی مبنی بر اجازه جفت‌سازی با بلوتوث به همراه یک passkey نمایش داده می‌شود که بایستی آن را در هر دو دستگاه تایید کنید. سپس عملیات جفت‌سازی آغاز خواهد شد.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر S3 با گوشی‌های اندرویدی

پر از تایید و در مرحله بعدی شرایط و ضوابط استفاده از ساعت Gear S3 نمایش داده خواهد شد. پس از تایید آن نوبت به تنظیمات اولیه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها خواهد رسید. در این مرحله می‌توانید تنظیمات مربوط به نوتیفیکیشن‌ها و همچنین لیست اپلیکیشن‌هایی که قصد دارید نوتیفیکیشن‌های آنها را روی ساعت‌تان مشاهده کنید را تنظیم نمایید.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر S3 با گوشی‌های اندرویدی

حال روی ساعت‌تان دموهایی برای آموزش اولیه استفاده از Gear S3 نمایش داده خواهد شد. پس از آن نیز با فشردن دکمه Next در اپلیکیشن Samsung Gear مراحل جفت سازی ساعت Samsung Gear S3 با گوشی اندرویدی پایان می‌یابد.

جفت‌سازی ساعت سامسونگ Gear S3 با گوشی‌های اپل آیفون

سامسونگ با عرضه اپلیکیشن Samsung Gear S در اپ استور اپل بالاخره به انحصار استفاده از ساعت‌های هوشمند خود پایان بخشید. فرایند جفت‌سازی این ساعت با اپلیکیشن Gear S تفاوت چندانی با روند گوشی‌های اندرویدی ندارد. دقیقا به همان شکل مراحل جفت‌سازی را آغاز می‌کنید و پس از تایید passkey و شرایط و ضوابط و همچنین تنظیم نوتیفیکیشن‌ها عملیات جفت‌سازی ساعت Gear S3 با گوشی اپل آیفون تمام می‌شود.

جفت‌سازی ساعت سامسونگ گیر S3 با گوشی اپل آیفون

تنها تفاوت در روند جفت‌سازی این ساعت با گوشی‌های اپل آیفون با گوشی‌های اندروید در ویژگی تماس‌های صوتی است. برای اینکه در گوشی‌های آیفون بتوانید از قابلیت پشتیبانی از تماس‌های صوتی روی ساعت Gear S3 استفاده کنید، پس از اتمام مراحل جفت‌سازی ساعت با گوشی، از بخش تنظیمات گوشی وارد بلوتوث شده و در این بخش از قسمت Other Device بار دیگر روی Gear S3 کلیک کنید تا علاوه بر جفت‌سازی اپلیکیشن با ساعت، جفت‌سازی تماس‌ها با ساعت نیز انجام یابد.

جفت‌سازی ساعت سامسونگ گیر S3 با گوشی اپل آیفون

همانطور که مشاهده کردید روند جفت‌سازی ساعت هوشمند Samsung Gear S3 چه با گوشی‌های اپل آیفون و چه اندرویدی بسیار روتین و ساده است. اما چنانکه در هر یک از مراحل ذکر شده با مشکلی مواجه شدید می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "آموزش جفت سازی ساعت Samsung Gear S3 با گوشی‌های اندرویدی و آیفون"

  1. با سلام روی صفحه ساعت گیر اس 3 بنده پیام ( دو باره امتحان کنید . صفحه نمایش را با کف دست لمس کنید تا خاموش شود ) ظاهر می شود و اجازه نمیدهد از برنامه های ساعت استفاده کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید بنده از این مشکل رهایی یابم . سپاس فراوان

  2. سلام وقت بخیر من ساعت گیراس ۲ دارم و گوشی ایفون .متاسفانه داخل ساعت امکان پاسخگوی به پیامک و یادسترسی به کانتکت گوشی وجود نداره.لطف راهنمایی بفرمایید

    1. سلام من ساعت جیر ٣ دارم و گوشیم ایفون هستش و وقتی که ساعت رو به گوشی متصل کردم منوی کال و مسیجم و کانتکتام پریده و هرکاری که میکنم نمی توانم اکانتم رو وصل کنم و نمیدانم چجوری باید کال و مسیج رو برگردونم و چرا هر دفعه که رمز اپل ایدی رو میزنم ارور میده لطفا راهنمایی کنید ممنون🌺

  3. سلام و درود
    گلکسی j8 دارم با gear 3 مدتی است که دارم و راضی هستم ولی مشکلم اینه که ارتباطش با ساعت قطع شده و مجددا هم متصل نمیشه بلوتوث روشنه و.. لطفا راهنمایی کنید

  4. من گوشیم مدل سامسونگ g72016
    به ساعت Gear s3وصل نمیشه چکار کنم میگه باید نرم افزارتون بروز رسانی کنید ولی نسخه گوشیم بروز خواهشا کمکم کنید کلافه شدم

  5. سلام، من سوالهای مشابه سوال خودم رو مطالعه کردم اما الان قصد تصمیم گیری دارم، میخوام بدونم کسی از S3 Frontier برای استفاده از iPhone مثلا مدل 7+ استفاده کرده و چه محدودیت های مهمی داره؟ برای من خدمات پایش فعالیت های ورزشی و سلامت اولویت داره. ولی مهمه بدونم چه امکاناتی رو از دست میدم. ممنون میشم جواب بدین که بتونم امروز تصمیممو بگیرم.

  6. سلام .. دوستان من نرم افزار اینارو روی ایفون ایکس نصب کردم pair هم میشه ولی بعدش که مرحله لاگینه اونجا اکانت سامسونگمو میزنم وقتی میخواد وصل شه ارورر میده .. کسی میدونه مشکل چیه ؟

  7. سلام و وقت بخیر. با ایفون 5s کانکت شده تماس هارو میشه جواب بدم ولی جواب پیام هارو نمیتونم بدم.. یعنی گزینه reply یا پاسخ نداره بجاش گزینه پاک کردن یا clear هستش

  8. درود عذر میخوام گوشی بنده هواوی a7 هست قطع و وصل شدنش زیاد انجام میشه جفت شده اما بعضی وقتی در زمانه مکالمه میپر بیرون و تماس به گوشی منتقل میشه چرا!؟

  9. سلام .بعد از جفت سازس این پیام میاد رو ساعت your screen will turn off و نمیره باید چه کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

  10. یه سوال من از آی‌فون ایکس استفاده می‌کنم ولی می‌توانم از این gear s3‌نهایت کاراییش استفاده کنم؟؟؟
    منظورم اینه که همونطور که روی سامسونگ محدودیت استفاده از نرم افزار های ساعتی نداره برای آی‌فون هم نداره محدودیتی یا نرم افزاری که داخلش باشه و مختص سامسونگ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!

  11. سلام میخواستم بدونم جیر اس۳ با تبلت گلکسی A 2016 tab مچ میشود یا نه اندرویدش ۷ هست ولی حافظه اش پره خالیش کنم مچ میشود
    ممنون میشوم زود تر جواب بدید لطفا

  12. سلام. من gear 3 رو با آیفون 10 جفت کردم. اما نوتفیکیشنsms ها نمیاد رو ساعت. میشه راهنمایی کنید ؟

  13. سلام.من ساعت گیر اسپورت دارم که با گوشی ایفون۷ مچ کردم میخواستم ببینم امکان اینو هست که زبان ساعت و فارسی کنم؟

  14. سلام،ببخشید گوشی من iphone 5s است، می توانم به راحتی گوشی را با ساعت سازگارکنم؟ می توانم از طریق ساعت به موبایل وصل بشوم و آهنگ گوش بدهم؟

  15. سلام . من وقتی که کد تایید رو میزنم و اپلیکیشن از ۰ تا ۱۰۰ پر‌میکنه تا با ساعت مچ بشه . یهو از برنامه خارج میشه خودش و کاریشم نمیشه کرد. ارور هم نمیشه ‌. فقط از برنامه می پره بیرون. میدونید مشکل از چیه؟

  16. سلام .
    من زمانی که ساعت s3 رو خریدم ، فروشگاه روی گوشی من نرم افزار رو نصب کرد و چند مدت هم استفاده میکردم .
    گوشیم رو ریست فکتوری کردم و الان دیگه نصب نمیشه .
    گوشیم j7 هست .
    علتش چی میتونه باشه .
    ممنون از راهنماییتون.

  17. سلام
    من گوشیم ایفون میخوام بدونم این ساعت همه کارایی های که واسه یه گوشی اندروید داره واسه ios هم داره

  18. سلام
    چجوری میشه که اعلان اپلیکیشن هایی مثل تلگرام رو اضفه کرد؟ تو لیست اپ ها نیست
    و ایتکه چجوری میشه پیامای اس ام اس رو چک گرد از ساعت؟

    1. سلام. با گوشی هایی که ویژگی های زیر رو داشته باشند سازگار می باشد.
      سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر از آن بهره می‌برند و ۱.۵ گیگابایت رم دارند
      سازگار با آیفون 5 یا جدیدتر با سیستم‌عامل 9 iOS یا بالاتر