سامسونگ گلکسی تب اس 3

انتشار تصاویر رسمی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

صفحه توییتر evleaks@ که یکی از پر فعالیت‌ترین شایعه پراکنان (البته شایعاتی که اکثریت به قریب اتفاق درست هم از آب در می‌آیند) دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشد، به تازگی تصاویری از نسل جدید پرچمداران تبلت‌های سامسونگ منتشر کرده است. با توجه به اینکه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 ماه پیش نیز در سازمان ثبت گواهی مخابراتی چین (TENAA) مشاهده شده بود، انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی این دستگاه باشیم.

مشخصات این دستگاه نیز تا حدودی مشخص شده است. طبق روال نسل‌های گذشته، این تبلت نیز در دو نسخه 8 و 9.7 اینچی عرضه خواهد شد.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 با جدیدترین نسخه اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد. 3 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 32 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی دستگاه می‌باشد. دوربین پشتی 8MP با کیفیت 1080p و سلفی 2MP با کیفیت 1080p تشکیل دهنده بخش دوربین این دستگاه می‌باشد. تراشه در نظر گرفته شده برای این تبلت، چیپست اسنپ‌دراگون 652 می‌باشد که خود از 4 هسته Cortex-A72 و 4 هسته Cortex-A53 تشکیل یافته است.

هر دو نسخه این تبلت دارای صفحه‌نمایشی با رزولوشن 2048×1536 بوده و ظرفیت باتری در نسخه 8 اینچی برابر با 4,000mAh می‌باشد. ظرفیت باتری نسخه 9.7 اینچی تا به حال مشخص نشده است. لازم به ذکر است که هر دو نسخه این تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در دو مدل وای‌فای و LTE عرضه خواهند شد. در مورد قیمت تبلت ها نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *