بهترین گوشی های اندرویدی چینی

بهترین گوشی های چینی در ماه اکتبر

کمپانی‌های چینی امروزه سهم مناسبی را از بازار اسمارت‌فون‌ها به خود اختصاص داده‌اند. اکثر محصولات این کمپانی‌ها در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسند و قادر به رقابت با برندهای مطرح فعال در این حوضه می‌باشد. گوشی‌های چینی با مزیت‌های قیمت مناسب و مشخصات بالا، مشتریان مخصوص خود را دارند. از محصولات کمپانی‌های چینی در ایران اکثر گوشی‌های هواوی و لنوو در دسترس می‌باشند و محصولات دیگر کمپانی‌ها مانند میزو، شیائومی و وان‌پلاس که فروش خوبی در سایر کشورها دارند به ندرت وارد ایران می‌شوند.

در ادامه به معرفی برترین گوشی‌های چینی موجود در بازار  خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این گوشی‌ها با تبلت فون همراه باشید.

رده نخست در بین گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی‌های چینی به اسمارت‌فون‌های قدرتمند شیائومی اختصاص دارد. گوشی می نوت پرو شیائومی در کنار شباهت‌های ظاهری با بزرگان از مشخصات فنی مناسبی نیز برخوردار است. مشخصات فنی مناسب،طراحی جالب در کنار قیمت گوشی که بسیار مناسب می‌باشد، باعث می‌شود تا به عنوان بهترین گوشی از کمپانی‌های چینی شناخته شود.

گوشی Meizu MX5 در رده بعدی این رتبه بندی قرار دارد. این گوشی با سخت افزار مناسب و قدرتمند از محصولات جدید تولید شده توسط شرکت میزو در سال جاری می‌باشد که رقیب جدی برای گوشی‌های شیاومی می‌باشد. بدنه فلزی، پردازنده هشت هسته‌ای و رم 3 گیگابایت برای این فبلت 5.5 اینچیِ میزو مزایای خوبی را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

گوشی لنوو ZUK Z1 از سری محصولات این کمپانی آشنا و محبوب در ایران، در جایگاه بعدی قرار دارد. کمپانی لنوو که در سال جاری فعالیت‌های مناسبی در زمینه تولید اسمارت‌فون داشته، توانسته مدل‌های خوبی را روانه بازار کند. مشخصات مناسب و قیمت منصفانه به مانند دیگر برندهای چینی باعث شده تا محصولات این شرکت که محبوبیت خوبی نیز در بین کاربران در سال‌های جاری کسب کرده، سهم خوبی از فروش اسمارت‌فون‌ها را بدست آورد.

گوشی P1 لنوو نیز در این فهرست از جایگاه خوبی برخوردار است. نکته قابل توجه در مورد پرچمداران لنوو باتری بسیار مناسب این گوشی‌ها می‌باشد که توجه اکثر کاربران را به خود جلب می‌کند. تاثیر این مورد در فروش گوشی‌های لنوو مطمئنا کم نخواهد بود.

هواوی هانر 7 نماینده دیگر کمپانی معروف چینی می‌باشد که در ماه‌های اخیر معرفی شده و بالاتر از پرچمدار این کمپانی، P8 که در رده‌های بعدی جای گرفته قرار دارد. گوشی هانر 7 از چیپست‌های جدید این کمپانی، یعنی Kirin 935 بهره می‌برد. مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمت مناسب این گوشی می‌تواند موفقیت‌های خوبی را برای این شرکت بوجود آورد.

دیگر مدل گوشی شیائومی، Xiaomi Mi 4C که با مشخصاتی تقریبا برابر با پرچمداران برندهای مطرح و با نصف قیمت آنها توانسته طرفداران بسیاری برای خود بوجود آورد. در جایگاه‌های بعدی این دسته‌بندی گوشی‌های میان رده از کمپانی‌های معروف چینی شیائومی، میزو، هواوی و لنوو قرار گرفته‌اند که می‌توان به گوشی‌های Meizu m2 Note، هواوی پی 8 و لنوو مدل‌های K3 Note و K3 اشاره کرد.

با مقایسه مشخصات و قیمت گوشی ها با محصولات برند های مطرح دلایل افزایش علاقه کاربران به خرید گوشی های کمپانی های چینی را بیشتر درک خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *