سامسونگ در مراسم IFA 2016

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

همانطور که می‌دانید تبلت‌های سری Tab S که هم‌اکنون پرچمداران تبلت‌های سامسونگ به‌شمار می‌روند. آخرین نسخه عرضه شده از این سری، تبلت Galaxy Tab S2 می‌باشد که چند ماه پیش نیز با بروز رسانی در بخش چیپست همراه بود. حال طبق سنت سامسونگ انتظار می‌رود نسل سوم از این تبلت‌ها تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود و بخاطر همین موضوع شایعات زیادی پیرامون تبلت Galaxy Tab S3 شنیده می‌شود.

طبق ادعای یک وب‌سایت خبری کلمبیایی، سامسونگ اذعان کرده است که عرضه تبلت گلکسی تب S3 با عرضه پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ – Galaxy Note 7 – هم‌زمان خواهد بود. لازم به ذکر است که گوشی گلکسی نوت 7 کار خود را در اروپا از تاریخ 2 سپتامبر آغاز خواهد کرد.

در مورد مشخصات فنی این تبلت گفته می‌شود که این غول دنیای تکنولوژی سعی بر این داشته که از بهترین تراشه ممکن برای این محصولش استفاده کند و همچنین باید منتظر خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی نیز باشیم.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب S3

با وجود اینکه هیچ یک از مشخصه‌های فنی این تبلت به شکل دقیق مشخص نشده است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که این تبلت نیز در دو نسخه 8 اینچی و 9.7 اینچی با طراحی باریک و ظریف عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا مشخص شدن قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 به همراه اولین رونمایی از آن در مراسم IFA 2016 برلین رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *