تبلت سامسونگ SM-T585

تبلت سامسونگ SM-T585 در نتایج بنچمارک ها مشاهده شد

از آنجایی که امروز تبلت جدیدی با نام SM-T585 در پایگاه داده بنچمارک GFXBench ثبت شده، به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در حال کار روی تبلت جدیدی باشد. همانطور که در ادامه مطلب خواهید دید، به لطف نتایج این بنچمارک، مشخصات اصلی این تبلت مشخص شده است.

تبلت Samsung SM-T585 دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1920×1200، چیپست سامسونگ اگزینوس 7870 (هشت هسته Cortex-A53 با کلاک 1.7GHz و پردازنده گرافیکی مالی T830)، حافظه رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی و اکثر قابلیت‌های ارتباطاتی (البته به غیر از NFC) می‌باشد.

مشخصات تبلت سامسونگ SM-T585

تراشه اگزینوس 7870 جزو محصولات جدید کره‌ای‌ها می‌باشد و تا بدین جای کار تنها شاهد استفاده از این چیپست در نسخه 2016 گوشی Galaxy J7 بوده‌ایم. اگر با شماره‌گذاری تبلت‌های سامسونگ آشنایی داشته باشید، متوجه خواهید شد که این تبلت در واقع نسخه 4G ساپورت تبلت جدید سامسونگ خواهد بود و اگر خبری از نسخه وای‌فای باشد، حتما با شماره محصول SM-T580 عرضه خواهد شد. به لطف چیپست بکار گرفته شده، این تبلت قادر خواهد بود از باندهای LTE کت 6 پشتیبانی کند.

هنوز مشخص نشده که نام تجاری این تبلت 10 اینچی سامسونگ دقیقا چه خواهد بود. شاید سامسونگ این تبلت را تحت نام تبلت 10 اینچی Galaxy Tab 5 یا Galaxy Tab A و یا Galaxy Tab E عرضه کند. به هر حال آنچه که مشخص است، این تبلت به شکل پیش‌فرض با اندروید مارشمالو 6.0.1 روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که در مورد قیمت خرید تبلت سامسونگ SM-T585 هیچ اطالاعاتی مشخص نشده، اما با توجه به مشخصات دستگاه نباید انتظار داشته باشیم که قیمت دستگاه چندان هم مقرون به صرفه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *