لوگوی کمپانی اچ تی سی

تبلت HTC Desire T7 در بنچمارک GFXBench مشاهده شد

کمپانی htc که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا می‌باشد، فعالیت چندانی در عرصه تبلت ندارد. تبلت Nexus 9 شاخص‌ترین نماینده این کمپانی در دسته تبلت‌ها می‌باشد و به غیر از آن نمی‌توان تبلت چندان مناسبی از این کمپانی معرفی کرد. با این حال گه‌گداری شایعاتی درباره محصول جدید تایوانی‌ها با صفحه نمایش 7 اینچی شنیده می‌شود. برای مثال سال گذشته وبسایت هندی Zauba که نظارت بر واردات و صادرات این کشور پهناور دارد، دستگاه 7 اینچی از این کمپانی با نام HTC Desire T7 و با قیمت 170 دلار را در لیست خود قرار داده بود.

تبلت اچ‌تی‌سی دیزایر تی 7 در وبسایت Zauba

و اکنون نیز تبلتی از این کمپانی با شماره محصول HTC IV5001-A در بنچمارک GFXBench دیده شده است. همانند تبلت T7 که در بالا اشاره کردیم، این دستگاه نیز دارای صفحه نمایش 7 اینچی (به طور دقیق 6.9 اینچ) بوده و به چیپست اسپردتروم SC8830 با چهار هسته مرکزی مجهز است.

بنچمارک GFXBench تبلت اچ‌تی‌سی دیزایر تی 7

بر اساس مشخصاتی که بنچمارک اشاره شده برای این دستگاه مشخص کرده، 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن می‌باشد. هر دو دوربین پشتی و سلفی مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری FullHD هستند. نسخه اندروید پیش‌نصب شده، اندروید آبنبات چوبی 5.0 بوده و همچنین بلوتوث، GPS، وای‌فای، NFC و سنسورهای سنجش نور، مجاورت و شتاب‌سنج از دیگر مشخصات آن می‌باشند.

تاریخ عرضه و قیمت تبلت مورد بحث‌مان هنوز مشخص نشده، اما کنگره جهانی موبایل 2016 فرصت خوبی برای رونمایی htc از این محصولش می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *