لوگوی موتورولا

اولین تصاویر از نسخه آزمایشی گوشی Motorola Moto X 2016

پرچمدار 2016 گوشی‌های موتورولا – Moto X 2016 – به یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های بازار شایعات تبدیل شده است. در چند مدت اخیر تصاویر رندر شده‌ای از این پرچمدار منتشر شده بود، اما حال اولین تصویر زنده از نسخه اولیه این گوشی همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید انتشار یافته است.

همانند گوشی Moto G 2016، نسخه X نیز با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی عرضه خواهد شد. نکته جالب اینکه ادعا شده این صفحه‌نمایش همانند پنل گوشی Droid Turbo 2 با محافظ ShatterShield پوشیده خواهد شد.

همچنین می‌توانید در تصاویر دکمه خانه مربعی شکل که میزبان سنسور اثر انگشت دستگاه خواهد بود را مشاهده کنید. این قسمت از طراحی کاملا از نسل جی موتورولا گرفته است. با توجه به اینکه در بالای صفحه‌نمایش دو سوراخ بزرگ دیده می‌شود، احتمال می‌رود دوربین سلفی با یک فلش LED نیز همراه باشد.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس 2016

قابل توجه‌ترین شایعه مطرح شده درباره طراحی این گوشی، گزارشاتی مبنی بر طراحی ماژولار آن می‌باشد. البته اطلاعات زیادی در مورد این مساله در دسترس نیست.

انتظار می‌رود گوشی موتورولا Moto X 2016 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 820، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی با سیستم OIS و باتری 2,600mAh (در کنار ضخامت 5.2 میلی‌متری بر اساس شایعات جدید) عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *