ساختمان کمپانی سونی

ثبت دو گوشی جدید سونی در بنچمارک GFXBench

به لطف پایگاه داده بنچمارک موبایل GFXBench امروز مشخص شد که کمپانی سونی در حال کار روی دو محصول جدید خود می‌باشد. نام این دو گوشی مشخص نشده، اما با توجه به شماره مدل و مشخصات آنها، تقریبا می‌توان درباره نام‌گذاری آنها نیز اظهار نظر کرد.

اولین گوشی به شماره محصول Sony F3216 در وبسایت GFXBench ثبت شده است. در لیست مشخصات دستگاه می‌توان مواردی همچون صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با وضوح FullHD، دوربین پشتی 21MP به همراه فلش LED، دوربین سلفی 16MP، حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا را مشاهده کرد. چیپست ثبت شده نیز مدیاتک مدل MT6755 (هیلو P10) می‌باشد که دارای 8 هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی مالی T860 می‌باشد. نسخه اندروید دستگاه تست شده اندروید مارشمالو 6.0 است.

اگر از صفحه‌نمایش دستگاه چشم‌پوشی کنیم، به راحتی می‌توان ادعا کرد که گوشی سونی F3216 همان گوشی Sony Xperia C6 خواهد بود که به نوعی جانشین گوشی C5 Ultra می‌باشد. در تصاویر لو رفته از گوشی Xperia C6 طی هفته‌های گذشته، دیدیم که این گوشی صفحه‌نمایش چندان کوچکی ندارد. این احتمال وجود دارد که بنچمارک GFXBench به مانند گذشته در مورد اندازه صفحه‌نمایش اشتباه کرده است.

گوشی سونی اکسپریا C5 اولترا

یکی دیگر از دلایل اصرارمان درباره اینکه F3216 نسل بعدی گوشی‌های Xperia C می‌باشد، دوربین سلفی آن می‌باشد. بزرگترین ویژگی گوشی‌های اسکپریا C دوربین سلفی آنها می‌باشد و چنانکه در بالا نیز اشاره کردیم، گوشی F3216 به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز است.

شماره محصول دومین گوشی سونی در این بنچمارک، F3311 است. مشخصات فنی این گوشی نشان‌دهنده این موضوع است که با گوشی اقتصادی‌تری از سونی روبرو هستیم. صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن HD، دوربین پشتی 13 و سلفی 5 مگاپیکسلی، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک MT6735 از مشخصات لیست شده این گوشی می‌باشند. چنین مشخصاتی تنها می‌توانند در خط تولید گوشی‌های اقتصادی سونی بکار گرفته شوند. به احتمال زیاد گوشی F3311 نیز همان گوشی Sony Xperia E5 خواهد بود.

با توجه به اینکه این گوشی‌ها در بنچمارک GFXBench ثبت شده‌اند، پس احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی آنها خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *