خدمات رایگان فروشگاه اینترنتی تبلت فون

خدمات رایگان فروشگاه اینترنتی تبلت فون

فروشگاه اینترنتی تبلت فون در راستای ارایه خدمات مناسب و راضی کننده به مشتریان محترم سایت، برخی از خدمات معمول در فروش تبلت و گوشی موبایل را به صورت رایگان برای جلب رضایت کاربران و در صورت درخواست مشتری قبل از ارسال کالا انجام می‌دهد. برخی از خدمات فروشگاه اینترنتی تبلت فون به شرح ذیل می‌باشد.

تست قبل از ارسال کالا

محصول خریداری شده از فروشگاه اینترنتی تبلت فون در صورت داشتن عیب و ایراد با وجود داشتن 7 روز گارانتی تعویض کالا در صورت صلاحدید مشتری، می‌تواند توسط کارشناسان فروشگاه قبل از ارسال تست شده و از لحاظ صحت عملکرد گوشی یا تبلت قبل از ارسال برای مشتری اطمینان حاصل شود. این امکان برای مشتریانی که در قسمت توضیحات سفارش خود به این نکته اشاره کرده باشند وجود خواهد داشت. از مزیت‌های این روش اطمینان حاصل کردن از سلامت کالای ارسالی است.

نصب بازی و برنامه

چنانچه مشتری محترم فروشگاه تمایل به نصب بازی و برنامه برای گوشی و تبلت خود را داشته باشد می تواند در قسمت خرید، تیک مربوط به نصب رایگان بازی و برنامه را فعال کرده تا پیکج بروز بازی و برنامه که شامل  انواع برنامه‌های ارتباطاتی، آموزشی و سرگرمی می‌باشد، بر روی گوشی و تبلت خریداری شده نصب شود.

کادو پیچ

گاها نیاز است که محصول خریداری شده به دلایل مختلفی کادو پیچ شود. فروشگاه اینترنتی تبلت فون در صورت تمایل مشتری، این امکان را برای کاربران محترم سایت قرار داده تا با ذکر در قسمت توضیحات محصول به صورت رایگان تبلت و گوشی خریداری شده کادو پیچ شود.

نصب محافظ صفحه

فروشگاه اینترنتی تبلت فون برای اولین بار در بین فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به نصب رایگان محافظ صفحه برای گوشی و تبلت خریداری شده از سایت می‌نماید. این امکان برای کاربران در صورت تمایل و سفارش محافظ صفحه محصول میسر خواهد بود. لازم به ذکر است که فقط نصب محافظ صفحه رایگان بوده و خود محافظ صفحه باید از سوی مشتری خریداری شود.

فعال سازی اینترنت GPRS

در بین برخی تبلت و گوشی‌ها مشاهده می‌شود که فعال سازی اینترنت GPRS کاربران را با مشکل مواجه می‌کند. فعال سازی اینترنت از دیگر خدمات رایگان فروشگاه تبلت فون برای گوشی و تبلت‌های خریدارای شده می‌باشد که در صورت تمایل مشتری از سوی کارشناسان سایت انجام می‌شود.

تمامی موارد گفته شده اختیاری بوده و باید تیک گزینه مورد نظر در صورت وجود یا در قسمت توضیحات از سوی مشتری ذکر شود. در غیر این صورت گوشی یا تبلت خریداری شده به صورت پلمپ بدون انجام هیچ کدام از موارد بالا برای مشتری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *