گوشی شیائومی می 5

رونمایی احتمالی از گوشی Xiaomi Mi 5 در رویداد 19 اکتبر

در حالی که انتظار می‌رفت رویداد معرفی نکسوس‌های جدید گوگل آخرین رویداد مهم قبل از آغاز بازار داغ قبل تعطیلات کریسمس در دنیای اسمارت‌فون‌ها باشد، به نظر می‌رسد باید انتظار رویداد بزرگ دیگری باشیم. کمپانی شیائومی در فراخوانی که در تیزر زیر نیز مشاهده می‌کنید، رویداد مهمی در تاریخ 19 اکتبر خواهد داشت. اما نکته مهم درباره این اتفاق، به گوش رسیدن شایعاتی درباره معرفی پرچمدار جدید این کمپانی تحت نام Xiaomi Mi 5 می‌باشد.

فراخوان 19 اکتبر شیائومی

با توجه به اینکه دو ماهی می‌شود کم و بیش اخباری در مورد گوشی شیائومی می 5 به گوش می‌رسد، احتمال صحت این موضوع که این گوشی تا یک هفته دیگر در رویداد مزبور رونمایی خواهد شد زیاد است. چیپست بالارده مدیاتک Helio X20 یا اسنپ‌دراگون 820 از گزینه‌های شنیده شده برای بخش پردازشی آن می‌باشد. اما از آنجایی که مدل کوالکام تا پایان 2015 عرضه نخواهد شد، چیپست مدیاتک گزینه محتمل‌تری به نظر می‌رسد.

از دیگر مشخصات گوشی شیائومی Mi 5 که در سایت‌های خبری مختلف به آن پرداخته می‌شود، بدنه تماما فلزی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، حافظه رم 4 گیگابایتی و استفاده از فناوری اسکن سه بعدی اثر انگشتِ کوالکام می‌باشد. با این حال باید تا رویداد 19 اکتبر شیائومی صبر کنیم تا از میزان صحت تمامی شایعات مربوط به این گوشی بالارده چینی باخبر شویم. و در آخر اینکه که قیمت گوشی Xiaomi Mi 5 که در برخی منابع به آن پرداخته شده، 316 دلار تخمین زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *