مشخصات گوشی شیائومی می نوت 2

احتمال عرضه گوشی Xiaomi Mi Note 2 با چیپست اسنپ 823

گوشی Xiaomi Mi Note 2 جانشین گوشی Mi Note خواهد بود که سال گذشته عرضه شده بود. شایعات زیادی این روزها در مورد این گوشی شنیده می‌شود که به نظر می‌رسد باید در طی چند ماه آتی شاهد رونمایی از آن باشیم. قبلا شنیده بودیم که به احتمال زیاد این گوشی با صفحه‌نمایش خمیده از دو طرف طراحی خواهد شد، اما امروز اطلاعات کامل‌تری درباره این گوشی منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

با همان صفحه‌نمایش خمیده شروع می‌کنیم. طبق شایعات جدید، این گوشی با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی (هم‌اندازه با نسل قبلی) با وضوح تصویر QHD عرضه خواهد شد. نکته جالب، ادعای این منبع خبری درباره استفاده شیائومی از لمس 3 بعدی در صفحه‌نمایش این گوشی می‌باشد.

شایعات گوشی شیائومی می نوت 2

گفته می‌شود گوشی شیائومی می نوت 2 از چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا 823 (احتمالا با کلاک بالاتر) بهره خواهد برد. حافظه رم نیز به احتمال زیاد در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی در سه نسخه 32/64/128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. دوربین اصلی نیز به سنسور سونی IMX298 با سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود. ظرفیت باتری نیز برابر با 3,600mAh خواهد بود. و عجیب‌ترین نکته اینکه گفته می‌شود قابلیت شارژ سریع این گوشی شارژر دستگاه را قادر می‌سازد تا با توان 18 وات گوشی را شارژ کند!

همانطور که ملاحظه کردید، مشخصات این گوشی بسیار جالب و چندان دور از انتظار نیست. قیمت خرید گوشی شیائومی Mi Note 2 در صورت صحت این اطلاعات دست کمی از پرچمداران سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی نخواهد داشت، اما بهتر است تا رونمایی رسمی شیاومی درباره این اطلاعات چندان هم مطمئن نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *