مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

عکس‌هایی از سامسونگ گلکسی نوت 7 فاش شد

درست چند ساعت قبل از فرارسیدن زمان معرفی ساسمونگ گلکسی نوت 7، شایعاتی به‌وجود آمد که عکس‌هایی از نسخه بازگشایی شده و محتویات داخل جعبه این محصول جدید کمپانی Samsung درز پیدا کرده‌ است.

عکس‌هایی که از گلکسی نوت 7 بدست آمده از وجود سه رنگ مشکی، تیتانیومی و طلایی برای این گوشی خبر می‌دهد. البته با توجه به این عکس‌ها نمی‌توان کیفیت واقعی این محصول را همانند تصاویر رسمی بدست آورد. برای مشاهده دقیق این محصول باید کمی صبر کرد تا معرفی رسمی گلکسی نوت 7 فرا برسد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

با دقت بیشتر در عکس‌های منتشر شده می‌توان به جزییاتی در مورد این فبلت پی‌برد. به عنوان مثال اندازه صفحه نمایش چیزی حدود 5.7 اینچ که نشان می‌دهد سامسونگ باز هم از اندازه دیگر مدل‌های سری نوت، برای این گوشی هوشمند استفاده کرده است. اطلاعات بسیار زیادی از پردازنده گلکسی نوت 7 در این قسمت درج نشده است، اما قطع به یقین پردازنده این محصول انتخابی است بین اسنپ‌دراگون 821 یا اگزینوس 8893. حافظه رم مطمئنا 4 گیگابایت می‌باشد. حافظه داخلی در نظرگرفته شده برای جدیدترین پرچم‌دار سری نوت 64 گیگابایت است. و اینطور که به نظر می‌رسد در مدل‌های مختلف تا 128 گیگابایت وجود دارد. در همه سری‌های گلکسی نوت 7 مقدار حافظه رم 4 گیگابایت است. این یعنی سامسونگ نخواسته حافظه داخلی محصولاتش را به 6 گیگابایت ارتقا بدهد. هر چند احتمال وجود یک نسخه Pro که حافظه رم بالاتری داشته باشد وجود دارد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

ار دیگر اطلاعات جالب که برروی جعبه این محصول درج شده می‌توان به استفاده از دوربینی به فناوری “Dual Pixel”، یک دوربین 12 مگاپیکسلی به علاوه یک دوربین 5 مگاپیکسی در نظر گرفت. مشخصات دوربین جلو نیز همان مشخصان گلکسی S7 را دارد. این محصول همچنین توانسته گواهی استاندارد IP68 را بدست بیاورد تا اولین مدل از خانواده خود باشد تا به این سطح از محافظ گوشی‌های هوشمند برسد. در مورد قیمت گوشی نیز پیش‌بینی می‌شود این گوشی کار خود را با قیمتی بالاتر از گلکسی S7 Edge شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *