مشخصات تبلت لنوو یوگا تب 3 پلاس

مشخصات تبلت لنوو Yoga Tab 3 Plus مشخص شد

تبلت‌های سری یوگای لنوو همواره به لطف ایستادن چند حالته، باتری‌های بزرگ، اسپیکرهای قدرتمند و چند ویژگی دیگر برای مصارف خانگی گزینه‌های مناسبی هستند. حال به‌نظر می‌رسد محصول جدیدی به این سری از تبلت‌ها با نام Yoga 3 Plus اضافه خواهد شد که از لحاظ مشخصات فنی نسبت به نسخه پایه Yoga 3 ارتقای چشمگیری دارد.

صفحه‌نمایش 10 اینچی این تبلت دارای رزولوشن تصویر 2,560×1,600 با نسبت 16:10 بوده و پنل آن از نوع IPS است. برای بخش پردازشی از تراشه اسنپ‌دراگون 650 استفاده شده و همچنین بخش مموری از 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات microSD تشکیل یافته است.

صفحه‌نمایش تبلت لنوو یوگا تب 3 پلاس

در این نسخه خبری از پروژکتور داخلی نیست. اما خبر خوب اینکه از اسپکیرهای JBL با صدای دالبی اتموس استفاده شده، ظرفیت باتری به 9,300 میلی‌آمپر ارتقا یافته و دستگاه در سه حالت مختلف خواهد ایستاد. دوربین چرخان در نسخه پایه جای خود را به یک دوربین 13MP داده و همچنین نسخه اندروید پیش‌نصب شده نیز اندروید مارشمالو 6.0 است.

طراحی تبلت لنوو یوگا تب 3 پلاس

با وجود تمامی ارتقاهای رخ داده، قیمت خرید تبلت Lenovo Yoga Tab 3 Plus تنها 100 یورو از نسخه پایه بیشتر بوده و پیش‌بینی می‌شود که نسخه وای‌فای با قیمت 350 یورو و نسخه LTE با 400 یورو کار خود را شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *