هدست واقعیت مجازی Dlodlo V1 VR

هدست واقعیت مجازی Dlodlo V1 VR امسال عرضه خواهد شد

هدست واقعیت مجازی Dlodlo V1 VR که بیشتر به یک عینک آفتابی شبیه است تا یک هدست واقیعت مجازی، با عرضه نسخه توسعه‌دهنده‌گان تقریبا کار خود را شروع کرد. نسخه نهایی این هدست از قرار معلوم تا اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

جدا از بحث طراحی منحصر بفرد این هدست، V1 VR با مشخصاتی همراه است که در برخی بخش‌ها با فاصله زیادی می‌تواند از رقبای جدی خود مانند HTC Vive، اوکولوس ریفت و سونی PSVR پیشی بگیرد.

جالب است بدانید که وزن هدست واقعیت مجازی دلودلو V1 VR تنها 80 گرم است که می‌تواند آن را به سبک‌ترین هدست واقعیت مجازی دنیا تبدیل کند. این هدست به صفحه‌نمایش 2K+FullHD مجهز شده که بالاترین رزولوشن در بازار هدست‌های VR محسوب می‌شود.

زاویه دید 110 درجه‌ای، 120Hz نرخ بازبینی تصویر و دو سنسور 9 محوره با تاخیر کمتر از 10 میلی‌ثانیه در ردگیری از مشخصات این هدست می‌باشند.

مشخصات هدست واقعیت مجازی Dlodlo V1 VR

برای کار با این هدست می‌توان از دو روش استفاده کرد. اولی اتصال هدست به کامپیوتر و دیگری اتصال هدست به دستگاهی که شبیه به iPod بوده و همراه این هدست عرضه می‌شود. درواقع این دستگاه که D1 نام دارد، با یک باتری مناسب (طول عمر 2 ساعته در حین بازی) قدرت پردازشی این هدست را تامین می‌کند.

این هدست از رام سفارشی Dlodlo OS به عنوان سیستم‌عامل استفاده خواهد کرد. Dlodlo OS در واقع یک رام سفارشی از روی اندروید آبنبات‌چوبی 5.0 است که احتمالا با تمامی دستگاه‌های بلوتوثی مانند تبلت، گوشی، PC ها، اسپیکرها و هدست‌ها سازگار خواهد بود.

در کنار تمامی مزایا، قیمت خرید هدست واقعیت مجازی Dlodlo V1 VR نیز به‌مانند رقبای خود چندان اقتصادی نیست. قیمت این هدست 559 دلار اعلام شده و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم تا اواخر سال میلادی جاری این هدست عرضه جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *