گوشی‌های سری گلکسی C سامسونگ

گوشی سامسونگ Galaxy C9 در راه است

طبق شایعات و اخبار جدید، کمپانی سامسونگ قصد دارد خط تولید جدید گوشی‌های سری گلکسی C را گسترش دهد. در حال حاضر این سری از گوشی‌های سامسونگ دارای دو نماینده C5 و C7 است که به شکل انحصاری در بازار کشور چین فروخته می‌شوند.

گوشی سامسونگ Galaxy C9 نیز سومین محصول از این خط تولید خواهد بود. متاسفانه به غیر از شماره محصول (SM-C9000) و اسم کد (Amy) هیچ یک از جزییات این گوشی فاش نشده است.

طبق رابطه نام‌گذاری محصولات سامسونگ با ابعاد و اندازه‌های گوشی، می‌توان گفت که C9 نسبت به C7 گوشی بزرگ‌تری خواهد بود. بزرگی صفحه‌نمایش C7 برابر با 5.7 اینچ بود و از همین موضوع می‌توان نتیجه گرفت که C9 به احتمال زیاد با صفحه‌نمایشی نزدیک به 6.0 اینچ طراحی می‌شود. در مورد دیگر مشخصات اصلی دستگاه نیز انتظار می‌رود سامسونگ از یک تراشه میان‌رده به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برای این محصول استفاده کند. پشتیبانی از باندهای LTE و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر انتظارات مسلم درباره این گوشی است. به هر حال، چه مشخصات دقیق و چه قیمت گوشی تا یک یا دو ماه آینده مشخص خواهد شد و در این فاصله زمانی مطمئنا شاهد انتشار شایعات زیادی درباره گلکسی C9 خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *