لوگوی روی گوشی سامسونگ

مشاهده گوشی سامسونگ Galaxy J3 2017 در TENAA

همانطور که می‌دانید اکثر خط تولید گوشی‌های سامسونگ در طی چند ماه اخیر با اضافه شدن پسوند 2016 با بروز رسانی‌های زیادی همراه بوده. اما نکته جالب اینکه امروز گوشی جدیدی از این غول دنیای اسمارت‌فون‌ها در سازمان TENAA با پسوند 2017 ثبت شده است. گوشی سامسونگ Galaxy J3 2017 که نام این دستگاه می‌باشد، یک محصول کاملا اقتصادی می‌باشد که به احتمال زیاد برای عرضه در سال آینده تدارک دیده شده است.

این محصول با دو شماره محصول در این سازمان ثبت شده که اولی با کد SM-J3110 به احتمال زیاد نام نسخه جهانی خواهد بود و دومی با شماره کد SM-J3119 برای عرضه در کشور چین در نظر گرفته خواهد شد.

گوشی Samsung Galaxy J3 2017 در نسخه جهانی به صفحه‌نمایش 720p از نوع superAMOLED و 1080p برای نسخه چینی مجهز خواهد بود. بقیه مشخصات نیز برای یک گوشی ارزان‌قیمت کاملا مناسب می‌باشد – اندروید 5.1 آبنبات چوبی (برای گوشی 2017 ؟)، پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.2GHz، حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی به اضافه اسلات microSD.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی 3 نسخه 2017

در مقابل دوربین پشتی سنسور 8MP با قابلیت فیلم‌برداری 1080p و در برابر دوربین سلفی نیز سنسور 5MP ثبت شده است. لازم به ذکر است که هر دو نسخه این گوشی با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE طراحی خواهند شد.

با توجه به اینکه ضریب خطای شایعاتی که منبع آنها TENAA بوده بسیار کم می‌باشد، این مساله جالب‌تر می‌شود. اما باز این احتمال نیز وجود دارد که حداقل TENAA در مورد نام این محصول اشتباه کرده باشد. به هر حال در آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری از این محصول خواهیم بود که صحت و سقم قضیه را مشخص خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *