مشخصات گوشی ال‌جی ایکس 5 و ایکس اسکین

رونمایی از دو گوشی میان‌رده ال‌جی X5 و X-Skin

کمپانی ال‌جی امروز دو محصول دیگر به خط تولید جدید گوشی‌های LG X اضافه کرد. این دو گوشی که LG X5 و LG X Skin نام دارند، از لحاظ مشخصات فنی به غیر از اندازه و ظرفیت باتری شباهت زیادی به LG X Power دارند.

مشخصات گوشی ال‌جی ایکس 5 و ایکس اسکین

گوشی LG X5

این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر (5.5 اینچ) با رزولوشن 720p می‌باشد. از لحاظ طراحی، این گوشی با دارا بودن 7.2 میلی‌متر ضخامت و 133 گرم وزن در مقایسه با X Power باریک‌تر و سبک‌تر می‌باشد. البته بکارگیری از طراحی ظرافت‌مندانه در دنیای گوشی‌های هوشمند همواره با مشکل ظرفیت باتری همراه بوده و در این مورد نیز همین موضوع صدق می‌کند. باتری 2,800mAh این گوشی در برابر باتری 4,100mAh گوشی X Power طبیعتا با طول عمر کمتری همراه خواهد بود.

مشخصات گوشی ال‌جی ایکس 5

گوشی ال‌جی ایکس 5 با پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.3GHz همراه است. بخش مموری نیز از 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD تشکیل یافته است. برای دوربین پشتی از سنسور 13MP با کیفیت 1080p@30fps و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 5MP استفاده شده است.

اولین مقصد این گوشی همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازار خود کشور کره می‌باشد. قیمت خرید گوشی برابر با 175 دلار بوده و در دو رنگ‌بندی سفید و مشکی قابل خرید خواهد بود.

گوشی LG X Skin

مدل اسکین با دارا بودن صفحه‌نمایش 5 اینچی در بین این سه گوشی از همه سبک‌تر و باریک‌تر می‌باشد – 6.9 میلی‌متر و 122 گرم. مانند دو گوشی قبلی این نسخه نیز با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0 عرضه خواهد شد. با وجود اینکه از همان پردازنده 4 هسته‌ای استفاده شده از X5 در این نسخه نیز استفاده شده، اما ظرفیت حافظه رم این گوشی (1.5 گیگابایت) کمتر می‌باشد. دیگر تفاوت این گوشی با دو گوشی قبلی، مربوط به ظرفیت باتری 2,100mAh این گوشی می‌باشد.

مشخصات گوشی ال‌جی ایکس اسکین

دوربین پشتی ال‌جی ایکس اسکین با سنسور پایین‌تر 8MP همراه خواهد بود و قیمت خرید گوشی نیز برابر با 180 دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *