گوشی HTC 10 Lifestyle جایگزین نسخه پرچمدار در برخی مناطق!

یک روز قبل از معرفی رسمی گوشی HTC 10 خبرهایی در مورد نسخه LifeStyle منتشر شده بود که به گوشی ارزان‌قیمت‌تری نسبت به نسخه پایه اشاره داشتند. حال صحت این مساله بر اساس اخبار رسمی منتشر شده تایید شده است. اچ‌تی‌سی قصد دارد برای برخی مناطق نسخه پایه پرچمدار خود را در دسترس خرید قرار دهد و در برخی مناطق خاص فقط نسخه LifeStyle را عرضه کند. همانند پرچمدار جدید LG، نسخه ارزان‌قیمت‌تر پرچمدار اچ‌تی‌سی نیز با چیپست اسنپ‌دراگون 652 به همراه حافظه رم 3 گیگابایتی طراحی شده و از قرار معلوم دستگاه با 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی 10 لایف استایل

دیگر مشخه فنی گوشی که تنزل پیدا کرده، مربوط به سرعت LTE می‌باشد که تاثیر گرفته از نوع چیپست استفاده شده می‌باشد. گوشی HTC 10 با بهره‌گیری از اسنپ 820 از باندهای LTE کت 9 (450Mbps دانلود – 50Mbps آپلود) و گوشی HTC 10 LifeStyle از باندهای LTE کت 6 (300Mbps دانلود – 50Mbps آپلود) پشتیبانی خواهد کرد.

خوشبختانه سایر مشخصات گوشی یکسان می‌باشد. بدین ترتیب این گوشی با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD عرضه خواهد شد. دوربین پشتی همچنان با سنسور 12MP با فناوری اولتراپیکسل نسل 2 به همراه اندازه پیکسل 1.55 میکرون، گشایش لنز f/1.8 و سیستم OIS همراه خواهد بود. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 5MP، سیستم OIS و گشایش لنز f/1.8 خواهد بود.

مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی 10 لایف استایل

گوشی اچ‌تی‌سی 10 لایف استایل دارای ابعاد 145.9×71.9×9 میلی‌متری و وزن 161 گرمی بوده و از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسخه پایه نخواهد داشت. ظرفیت باتری هیچ تغییری نداشته و با همان حجم 3,000mAh و تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم همراه می‌باشد.

مشخصات و قیمت خرید گوشی اچ‌تی‌سی 10 لایف استایل

در آخر باید اشاره کنیم که درباره قیمت خرید گوشی HTC 10 LifeStyle و لیست کشورهایی که می‌توان این گوشی را تهیه کرد هیچ خبری گزارش نشده، اما مطمئنا بزودی اخباری درباره قیمت و مناطق عرضه نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *