گوشی هواوی پی 9

رونمایی از گوشی Huawei P9 با 6 گیگابایت حافظه رم!

در حالی که شایعات قبلی شنیده شده درباره گوشی Huawei P9 خبر از معرفی رسمی این گوشی در ماه مارس 2016 داده بودند، امروز اخباری مبنی بر رونمایی از نسل نهم پرچمدار هواوی در تاریخ 5 ژانویه (15 دی) طی نمایشگاه CES منتشر شده است.

اما نکته جالب درباره مشخصات احتمالی این گوشی می‌باشد. به ادعای شایعه جدید منتشر شده، گوشی هواوی پی 9 مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و دوربین پشتی دو سنسوری خواهد بود. البته قبلا نیز اخباری مبنی بر استفاده دو دوربین برای دوربین پشتی این دستگاه شنیده شده بود، اما 6 گیگابایت رم خبر جدید و در عین حال عجیبی می‌باشد. در صورت صحت این خبر، گوشی Huawei P9 به اولین اسمارت‌فونی تبدیل خواهد شد که بیش از 4 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. اما باید کمی انتظارات‌مان را از این مساله کم کنیم. همانطور که می‌دانید، جدیدترین و در عین حال قوی‌ترین چیپست هواوی، چیپست Kirin 950 می‌باشد که از لحاظ تئوری نمی‌تواند از بیش از 4 گیگابایت رم پشتیبانی کند، مگر اینکه چینی‌ها به فکر اصلاح این تراشه و تطابق آن با شرایط جدید افتاده باشند.

کمپانی هواوی در CES 2016

همچنین دیگر مشخصات شنیده شده درباره این دستگاه، بکارگیری از صفحه نمایش 5.2 اینچی و سنسور اثر انگشت می‌باشد. به هر حال، تنها به 24 ساعت برای سنجش میزان صحت این شایعه زمان لازم داریم.

برای پیگیری از جدیدترین اخبار دنیای اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها و همچنین اخبار و محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2016 می‌توانید با ما در بخش وبلاگ تبلت‌فون همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *