مشخصات گوشی ال جی کا 4

گوشی LG K4 در وبسایت روسی کمپانی لیست شد

کمپانی ال‌جی چندی پیش از دو گوشی پایین‌رده و اقتصادی LG K7 و LG K10 در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. یک هفته بعد نیز این کمپانی از برنامه‌ریزی خود درباره خط تولید گوشی‌های سری K سخن به میان آورده بود و درباره عرضه گوشی‌های K8 ،K7 ،K5 و K4 خبر داده بود. اکنون نیز گوشی LG K4 در وبسایت روسی این کمپانی به همراه تصویر و مشخصات فنی دستگاه لیست شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وبسایت، گوشی ال‌جی کا 4 مجهز به چیپست MT6735M و صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS و با وضوح 854×480 پیکسل می‌باشد. ظرفیت رم این دستگاه 1 گیگابایت و داخلی 8 گیگابایت است و همچنین دارای اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی می‌باشد. باتری در نظر گرفته دارای ظرفیت 1,940mAh است.

بخش دوربین از دو دوربین 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی تشکیل شده است. گفتنی است که این دستگاه با دو اسلات سیم‌کارت و پشتیبانی از باندهای 4G LTE طراحی شده است که بدون شک این دستگاه را در زمره گزینه‌های خرید گوشی ارزان قیمت 4G ساپورت قرار می‌دهد. اندروید پیش‌نصب شده نسخه آبنبات چوبی 5.1.1 است. ابعاد گوشی برابر با 131.9×66.7×8.9 میلی‌متر و وزن آن 120 گرم است.

و در آخر اینکه هنوز قیمت گوشی ال‌جی K4 و تاریخ عرضه آن مشخص نشده، اما با توجه به لیست شدن آن در وبسایت کمپانی، احتمالا به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *