کمپانی سامسونگ

قبل از خرید گوشی و تبلت سامسونگ این کمپانی را بیشتر بشناسیم

 

گوشی سامسونگ مهمترین محصولی است که از نظر ما ایرانیان توسط شرکت کره‌ای سامسونگ تولید می‌شود. تبلت سامسونگ٬ تلویزیون و لوازم خانگی در جایگاه بعدی هستند. قیمت گوشی و تبلت سامسونگ با توجه به امکانات و مشخصات و کیفیت آن در بازار ایران، منصفانه و قابل قبول است و یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی، خرید تبلت و گجت سامسونگ است. کمپانی کره‌ای سامسونگ شرکتی خوشه‌ای و چند ملیتی می‌باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، روند تکامل لوگوی این کمپانی خود نشان دهنده عظمت و قدمت آن است.

روند تکامل لوگوی سامسونگ

این مجموعه از تعداد زیادی شرکت تابعه تشکیل می‌شود که سامسونگ الکترونیکس بزرگترین شرکت در این مجموعه است. سامسونگ تا چند سال قبل بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان به حساب می‌آمد٬ البته امروزه نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های همراه است و آمار خرید و فروش گوشی سامسونگ در کنار تبلت سامسونگ بسیار بالاست. شرکت سامسونگ در سال 2013 بالغ بر 427 هزار نفر کارمند داشته است. تعداد شرکت‌های تابعه سامسونگ به 14 عدد می‌رسد که با 337 دفتر رسمی در 58 کشور جهان پراکنده شده است. این آمار خود حاکی از عظیم بودن کسب و کار این شرکت کره‌ای می‌باشد. شرکت مادر سامسونگ علاوه بر صنعت دیجیتال در صنایعی مانند هوافضا٬ نساجی٬ بیمه٬ اوارق بهادار و خرده فروشی نیز فعال است. دفتر مرکزی شرکت در سامسونگ پارک شهر سئول کره جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در آمد شرکت سامسونگ در سال 2013 بالغ بر 327 میلیارد دلار بوده و سود خالص 30 میلیارد دلاری نشان از موفقیت کسب و کار این غول تکنولوژی کره‌ای دارد. البته این درآمد فقط حاصل از فروش گوشی و فروش تبلت سامسونگ نبوده است و مجموع درآمد کل مجموعه می‌باشد. سامسونگ الکترونیکس در پنج حوزه اصلی فعال است: لوازم خانگی دیجیتال٬ رسانه دیجیتال٬ LCD ها٬ نیمه هادی‌ها و ارتباطات راه دور.

شعار شرکت سامسونگ از آغاز تأسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی بوده است. مدیرعامل سامسونگ عقیده دارد، موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش است: کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت. سامسونگ در طی چند دهه فعالیت نشان داده شدیدا به اصول خود پایبند است و به نوعی یکی از کمپانی‌های پیشتاز در این عرصه به شمار می‌آید.

گوشی سامسونگ نامی آشنا برای ما ایرانیان است. گوشی و تبلت سامسونگ علاوه بر دیگر محصولاتش به وفور در بازار ایران به فروش می‌روند و مصرف کنندگان ایرانی تا حد زیادی به محصولات تولید شده توسط این شرکت اعتماد دارند. دو سری بسیار معروف گوشی‌های سامسونگ سری نوت و سری اس نام‌های اسم و آشنایی در دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشند. علاوه بر گوشی، سامسونگ چند مدل قدرتمند از تبلت‌ها را نیز در این دسته تولید کرده است که می‌توان آنها را در سری بهترین تبلت‌های موجود در بازار گنجانید.

گوشی‌های سری نوت سامسونگ

سری نوت

سری نوت سامسونگ شامل گوشی‌ها و تبلت‌های قدرتمند اندرویدی تولید شده توسط این کمپانی می‌باشد که سخت افزار قدرتمند، کیفیت بالای صفحه نمایش، دوربین قابل قبول به همراه قلم از ویژگی‌های این سری از گوشی و تبلت‌های سامسونگ می‌باشد. تمام مدل‌های گلکسی نوت در زمان عرضه خود به عنوان یکی از پرچمداران مطرح در بین گزینه‌های موجود برای خرید گوشی و تبلت بالارده به شمار می‌روند.

گزینه‌های خرید سری نوت گوشی سامسونگ شامل این مدل‌هاست:

جدیدترین سری نوت گوشی‌های سامسونگ، گلکسی نوت 5 می‌باشد که در کنفرانس خبری سامسونگ در نیویورک معرفی شده است. این گوشی 5.7 اینچی به مانند مدل قبلی نوت از صفحه نمایشی خارج از حد معمول گوشی‌های موجود در بازار  و در ادامه روند تولید فبلت از سوی این کمپانی وارد بازار خواهد شد. دو پردازنده چهار هسته‌ای با رم 4 گیگابایتی که اولین نماینده سامسونگ با این مقدار رم در بین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد، قدرت پردازشی باور نکردنی به این محصول داده است. طراحی این گوشی بسیار زیبا بوده به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. سامسونگ فروش گلکسی نوت 5 را از تایوان شروع خواهد کرد و به تدریج در دیگر نقاط جهان کاربران می‌توانند اقدام به خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 کنند.

سری نوت تبلت‌های سامسونگ شامل این مدل‌هاست:

این مدل‌ها با حافظه‌های داخلی گوناگون و امکانات ارتباطاتی متغیری عرضه شده‌اند. حافظه داخلی 16/32/64 و شبکه ارتباطی 3G و 4G بودن از جمله این انتخاب‌ها هستند. سری نوت سامسونگ به سخت افزار بسیار قدرتمند٬ طراحی فوق العاده زیبا و نوآوری در مشخصات و امکانات مانند تحول در اندازه صفحه نمایش شهرت دارند.

گوشی‌های سری اس سامسونگ

سری اس

علاوه بر سری نوت دیگر سری معروف گوشی‌های سامسونگ سری S هستند. اعضای خانواده اس همواره در حین معرفی یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ و پرچمداران این کمپانی بوده‌اند. سری اس به مانند سری نوت دارای قلم نمی‌باشند، ولی طراحی فوق العاده شیک و زیبا٬ امکانات و مشخصات بسیار بالا و نوآوری در طراحی از ویژگی‌های این سری می‌باشد. در طی کنفرانس سامسونگ که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، کره‌ای ها به همراه گلکسی نوت 5، گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس را نیز معرفی کردند. این گوشی نیز یکی از پرچمداران سامسونگ بوده که به جز قلم اس پن و طراحی ظاهری و صفحه نمایش خمیده، تفاوت دیگری با نوت 5 ندارد و گزینه جالبی برای خرید فبلت سامسونگ به حساب می‌آید.

پس از انتخاب مدل در هنگام خرید گوشی سامسونگ نکته قابل توجه گارانتی گوشی سامسونگ است. گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ با گارانتی‌های بسیاری در بازار ایران وجود دارند. خرید گوشی سامسونگ بدون گارانتی نیز دیگر گزینه شماست. خرید گوشی با گارانتی گاها هزینه بالایی را به شما تحمیل خواهد می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ بدون گارانتی با قیمت گوشی با گارانتی در برخی مدل‌ها بسیار متفاوت است. در هنگام خرید گوشی یا تبلت سامسونگ مد نظر داشته باشید که در صورت خرید با گارنتی حتما از گارانتی‌های معتبر و اصلی سامسونگ مانند مایکروتل، هماهنگ و سامتل استفاده کنید و اینکه در صورت خرید بدون گارانتی حتما از فروشگاه‌هایی خرید کنید که مهلت تست برای مشتریان خود ارایه می‌دهند که در صورت بروز مشکل متضرر نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *