مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 6

گوشی Galaxy Note 6 با مقاومت درباره آب و گرد و غبار طراحی می‌شود

سنت عرضه پرچداران سری گلکسی S و Note سامسونگ به گونه‌ای است که در ابتدای سال، پرچمدار سری S و در میانه‌های سال سری Note رونمایی می‌شود. از همین رو و پس از معرفی گوشی‌های سری S، بازار شایعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ منعطف به سری نوت می‌شود. با وجود اینکه تنها یک ماه از عرضه گوشی Galaxy S7 می‌گذرد، شایعات زیادی درباره گوشی Samsung Galaxy Note 6 شنیده می‌شود. تا بدین جای کار گفته می‌شود که این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم، 12 مگاپیکسل دوربین پشتی و حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی (و شاید نسخه 258G) طراحی می‌شود.

اکنون نیز خبر جدیدی درباره گلکسی نوت 6 منتشر شده که ادعا دارد این گوشی با گواهی IP68 عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه Galaxy S7 نیز با همین گواهی عرضه شده است، بعید نیست که سامسونگ سری جدید گوشی‌های نوتش را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کند.

خبر جالب دیگر درباره این گوشی، استفاده از اسکنر عنبیه چشم (مانند لومیا 950) می‌باشد که یکی از منابع وارداتی کشور هند فاش کرده است. برخلاف نسل قبلی – Note 5 – این‌بار سامسونگ گوشی نوتش را از همان ابتدا در تمامی نقاط دنیا عرضه خواهد کرد و محدودیت منطقه‌ای برای این گوشی وجود نخواهد داشت. آنالیزها و بررسی‌های مختلفی که روی Samsung Galaxy Note 6 انجام گرفته، حاکی از آن است که این گوشی به احتمال زیاد در ماه ژوئن (خرداد ماه) معرفی خواهد شد. اما شاید زمان‌بندی سامسونگ کمی دیرتر و برای ماه آگوست (مرداد) باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *