قاب GKK گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

GKK Case For Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی GKK Case For Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

قاب محافظ 360 درجه GKK گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 5G

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که هر کاربری بعد از خرید گوشی به فکر آن می افتد خرید قابی مناسب برای گوشی هست. قیمت بالای گوشی موجب شده که هر کاربری به فکر محافظت از گوشی خود باشد و همین امر لزوم خرید قابی مناسب برای گوشی را فراهم می آورد. این احساس نیاز کاربران به محافظت از گوشی باعث شده که در سراسر جهان شرکت های زیادی به تولید انواع مختلفی از این قاب ها روی بیاورند. به همین دلیل در انتخاب قاب گوشی گزینه های مختلف و متنوعی وجود دارد که یکی از این انتخاب ها می تواند خرید قاب 360 درجه gkk باشد. قاب 360 درجه gkk می تواند گوشی را در برابر ضربه، خط و خش و افتادن های مکرر که برای هر کاربری ممکن است اتفاق بیافتد، محافظت کند.

مشخصات کلی قاب GKK گوشی Galaxy Z Fold 2 5G

قاب جی کاکا از جهت زیبایی و طراحی منحصر به فرد هست و همین امر سبب جلب توجه هر کاربری نسبت به آن می شود. قاب GKK گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G نیز از لحاظ زیبایی و طراحی خاص بوده و ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. این قاب دو قسمت پشتی و جلوی گوشی را محافظت می کند و هیچ اختلالی در قسمت تاشوی گوشی به وجود نمی آورد. قاب GKK گوشی سامسونگ Z Fold 2 متشکل از دو تیکه مجزا هست که طرف مربوط به جلوی گوشی از جنس شیشه و شفاف می باشد و قسمت مربوط به پشت گوشی دارای طرح چرمی بوده و جنس آن خشک می باشد. گوشی Galaxy Z Fold 2 5G به علت طراحی منحصر به فردی که دارد کار هر شرکت طراح لوازم جانبی را سخت می کند، اما شرکت GKK با طراحی دقیق این قاب به خوبی توانسته به نیاز کاربران این گوشی پاسخ داده و خیال آن ها را تا حد زیادی از امنیت گوشی شان راحت نماید. قسمت پشتی کاور GKK گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G به علت طرح چرمی که دارد در مقابل اثر انگشت و لک تا حد زیادی مقاوم هست و هیچ لکه ای به راحتی بر روی آن نمی افتد.

قاب GKK گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G به زیبایی و با دقت خاصی برش داده شده و به راحتی بر روی گوشی فیکس می شود و هیچ مشکلی برای کاربر در استفاده از آن پیش نمی آید. به خاطر همین طراحی دقیق، کاربر به راحتی می تواند به قسمت های مربوط به پورت ها و دکمه های گوشی دسترسی پیدا کند و در استفاده از آن ها مشکلی نداشته باشد. قسمت لبه های قاب گوشی گلکسی Z فولد 2 5G خشک بوده و دارای ظاهری براق است که زیبایی کاور را دو چندان می کند و استفاده از آن جلوه ویژه ای به گوشی می بخشد. پوشش 360 درجه گوشی باعث می شود که خیالتان تا حد زیادی از امنیت گوشی آسوده باشد، همچنین ساختار قاب به نحوی طراحی شده که از ورود هرگونه گرد و غباری به داخل آن جلوگیری می کند. در کنار این موارد این قاب بهترین گزینه برای گوشی هایی می باشد که دوربینی غیر هم سطح با بدنه گوشی دارند، زیرا قسمت مربوط به دوربین 0.3 میلیمتر از قاب بلندتر می باشد که همین امر سبب حفاظت از لنز دوربین گوشی به هنگام سقوط گوشی از ارتفاع می شود. قاب 360 درجه gkk علاوه بر عملکرد حفاظتی بالا و ظاهر زیبایی که دارد بر خلاف اکثر گارد ها وزن و حجم گوشی را زیاد افزایش نمی دهد و کاربر هنگام کار با آن احساس خوشایندی پیدا می کند.

مشخصات فنی GKK Case For Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

جنس
خشک
برند
GKK
مناسب برای
Samsung Galaxy Z Fold 2 5G
ویژگی ها
دارای جنسی با کیفیت و با دوام
متشکل از دو تیکه مجزا
عدم اختلال در طراحی تاشوی گوشی
دارای استایلی منحصر به فرد و جذاب
پوشش کامل دو قسمت بیرونی گوشی
پوشش رو دکمه ها
توجه
این گارد با گلس های ضخیم هم خوانی ندارد

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از GKK Case For Samsung Galaxy Z Fold 2 5G به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *